| کد خبر: 245027 |

◄ تهدید رانندگان فرودگاه امام/ حذف کد تاکسی های کم فعالیت یا بدون فعالیت

در حالی که رانندگان فرودگاه امام در چندین مورد با ارسال فیلم هایی به رسانه ها، از شرایط بسیار سخت پارکینگ موقت این فرودگاه خبر داده و از بی توجهی مسئولان نسبت به ساخت سایه بان در این مکان انتقاد کرده اند، مسئولان فرودگاه به جای پاسخگویی به این خواسته ها، آنان را به حذف کد تاکسی های کم فعالیت یا بدون فعالیت تهدید کرده اند.

تین نیوز

در حالی که رانندگان فرودگاه امام در چندین مورد با ارسال فیلم هایی به رسانه ها، از شرایط بسیار سخت پارکینگ موقت این فرودگاه خبر داده و  از بی توجهی مسئولان نسبت به ساخت سایه بان در این مکان انتقاد کرده اند، مسئولان فرودگاه به جای پاسخگویی به این خواسته ها، آنان را به حذف کد تاکسی های کم فعالیت یا بدون فعالیت تهدید کرده اند.

به گزارش تین نیوز، اولین بار، سال گذشته یک راننده فرودگاه امام با انتشار تصویری از نحوه استراحت رانندگان این فرودگاه و عدم وجود سایبان برای خودروهای آماده به کار، گفت که رانندگان به همراه خودروهای خود باید برای انجام هر نوبت سرویس، ساعت های مدید زیر آفتاب منتظر مانده که با این کار نه تنها خودروهایشان رنگ سوز می شود بلکه رانندگان نیز در صورت خستگی مجبورند در شرایط نامناسبی استراحت کنند.

در همان زمان، مسئولان مرتبط در پاسخ به این انتقاد عنوان کردند که رانندگان تاکسی فرودگاه امام استراحتگاه دارند و در پارکینگ دپو استراحتگاه برای آنان تعبیه شده که  با پارکینگ موقت که در نزدیکی سالن فرودگاه است، فاصله کمی دارد.

بیشتر بخوانید:

به دنبال این اظهارات مسئولان، رانندگان فرودگاه امام اما بار دیگر در تماس با خبرنگار ما عنوان کردند که بیشترین ساعت حضور آنها در فرودگاه مربوط به پارکینگ موقت است و نه پارکینگ دپو.

این راندنگان تاکید کردند که پارکینگ موقت هم فاقد امکانات بوده و حتی سایبان هم ندارد تا رانندگانی که منتظر فرارسیدن نوبت خود هستند در سرما و گرمای طاقت فرسا در فضای باز منتظر نمانند.

اکنون یک سال از این اطلاع رسانی و انتقاد می گذرد اما مشکل همچنان باقی است و هنوز سایبانی نصب نشده و در گرمای فوق العاده زیاد این روزهای کشور که موجب انواع هشدارهای مقامات مسئول در زمینه خطرگرمازدگی شده، رانندگانی که منتظر فرارسیدن نوبت خود هستند باید در این گرمای طاقت فرسا در فضای باز منتظر بمانند، که این شرایط سخت مانع فعالیت مناسب رانندگان فرودگاه امام شده است.

آن چنان که برخی از رانندگان فرودگاه امام به خبرنگار ما گفتند، در چنین شرایطی،  مسئولان فرودگاه امام تهیدید کره اند نسبت به حذف کد تاکسی های کم فعالیت یا بدن فعالیت اقدام خواهند کرد.

در این زمینه عضو هیئت مدیره و معاون توسعه زیرساخت شهر فرودگاهی امام خمینی در تاریخ 26 تیرماه به مدیران عامل شرکت های مسافربری مستقر در فرودگاه نامه ای نوشته و عنوان کرده است: با توجه به لزوم خدمات مطلوب و متناسب شان و جایگاه مسافران محترم و پیشگیری از ایجاد هرگونه اختلال در جابجایی مسافران، شایسته است دستور فرمایید برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت حضور منظم رانندگان خودروهای تاکسی (ماهیانه 60 سرویس و روزانه یک سرویس از ساعت 8 صبح تا 19) صورت پذیرد. در صورت عدم همکاری و بروز کمبود تاکسی، تمام مسئولیت ناشی از عدم وجود ناوگان مورد نیاز به عهده آن شرکت خواهد بود بدیهی است در صورت بروز هر گونه اختلال در جابجایی مسافران محترم، نسبت به حذف کد تاکسی های کم فعالیت یا بدن فعالیت اقدام خواهد شد.

این نامه د رحالی ارسال شذه که یکی از این رانندگان به خبرنگار ما گفت:  در گرمای ۴۵ درجه زیر آفتاب در پارکینگ تاکسی های فرودگاه چطور می شود حتی روزی یک سرویس رفت؟

Snap 2022-07-19 at 10.42.46
نامه معاون توسعه فرودگاه امام
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد 0 0

    سلام وقت همکاران عزيز بخیر بايد يک روز کولر گازبهای مسولان فرودگاه امام را قطع کنید تا بفهمند کرم یعنی چه تا تهدید نکنند