| کد خبر: 235306 |

◄ بلیت عراق در فرودگاه امام خمینی صادر نمی‌شود

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با اعلام اینکه دریافت ویزا برای سفر اربعین الزامی است و از سفر افراد فاقد ویزای معتبر عراق جلوگیری خواهد شد گفت: در فرودگاه امام هیچ بلیتی برای سفر به عراق صادر نمی‌شود.

تین نیوز

جواد صالحی افزود: اخذ ویزای معتبر عراق، بلیت، کارت تزریق هر ۲ دوز واکسن و تست منفی کرونا با اعتبار ۷۲ ساعت از الزامات سفر اربعین است و هموطنان فاقد الزامات سفر به هیچ عنوان به فرودگاه مراجعه نکنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، وی با تاکید براینکه در فرودگاه امام خمینی و فرودگاه‌های عراق ویزا صادر نمی‌شود افزود: برگه‌های موافقتنامه و بلیت شرکت هواپیمایی العراقیه نیز برای این سفر معتبر نیست.

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در خصوص بلیت‌های العراقیه گفت: مسافرانی که قصد خرید بلیت شرکت هواپیمایی العراقیه را دارند ضمن دارا بودن ویزای معتبر، باید از نمایندگی اصلی این شرکت بلیت خود را تهیه کنند چراکه متاسفانه در روز‌های اخیر، برخی از مسافران اقدام به خرید بلیت از واسطه‌ها و افراد سودجو کرده اند که ضمن ضرر و زیان مالی، از سفر نیز بازمانده اند.

وی افزود: زائران به منظور پذیرش، صدور کارت پرواز و تحویل بار، حداقل ۳ ساعت قبل از زمان پرواز باید در سالن ترمینال فرودگاه حضور یابند و برای تسریع در فرایند پذیرش، می‌توانند نسبت به پرداخت آنلاین عوارض خروج از کشور اقدام کنند.

وی از هموطنان درخواست کرد: از حضور در فرودگاه امام با عنوان استقبال یا بدرقه مسافران و زائران خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.