| کد خبر: 232616 |

عملیات لاستیک زدایی باند ۲۹ راست شهرفرودگاهی امام خمینی(ره)

عملیات لاستیک زدایی باند ۲۹ راست شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیر ایمنی معاونت بهره‌برداری فرودگاهی از انجام عملیات لاستیک زدایی باندهای ۲۹راست فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خبر داد. محمد نرگسیان گفت: پس از انجام تست اصطکاک و نیاز سنجی برای انجام این پروژه، عملیات لاستیک زدایی این سطوح پروازی با هدف افزایش ایمنی باند و محو آثار لاستیک با استفاده از سیستم مکانیزه در مدت زمان دو هفته انجام شد. به گزارش شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) وی در پایان افزود: این عملیات در متراژی به طول ٧٠٠ و عرض٢٠ متر تحت نظارت اداره کل تامین و تجهیز این معاونت انجام گرفته است.

تین نیوز

عملیات لاستیک زدایی باند ۲۹ راست شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیر ایمنی معاونت بهره‌برداری فرودگاهی از انجام عملیات لاستیک زدایی باندهای ۲۹راست فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خبر داد.

محمد نرگسیان گفت: پس از انجام تست اصطکاک و نیاز سنجی برای انجام این پروژه، عملیات لاستیک زدایی این سطوح پروازی با هدف افزایش ایمنی باند و محو آثار لاستیک با استفاده از سیستم مکانیزه در مدت زمان دو هفته انجام شد.

به گزارش شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) وی در پایان افزود: این عملیات در متراژی به طول ٧٠٠ و عرض٢٠ متر تحت نظارت اداره کل تامین و تجهیز این معاونت انجام گرفته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.