| کد خبر: 214043 |

دعوت از سرمایه گذاران خارج از کشور برای حضور در منطقه آزاد فرودگاهی امام

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مزیت‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از سرمایه‌گذاران خارج از کشور دعوت کرد تا در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مزیت‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از سرمایه‌گذاران خارج از کشور دعوت کرد تا در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی در مراسم امضای تفاهم‌نامه بین دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و وزارت راه و شهرسازی با اشاره به این که امروز در دهه کرامت سنگ بنای یک اقدام موثر و کارساز در راستای رونق اقتصادی کشور آغاز کنیم، گفت: منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از این جهت حایز اهمیت است که در جوار پایتخت قراردارد و می‌تواند تجلی تمام محورهایی باشد که تا امروز از آن به عنوان آرمان یاد کرده‌ایم.

او افزود: منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی می تواند در جهت توالی توسعه لجستیک و تجارت به عنوان دو عامل موثر برای رونق اقتصادی  درنظر گرفته شود.

اسلامی با باین این که  مصوبه منطقه آزاد شهر فرودگاهی چندین سال بود که تصویب شده بود، افزود: از سال گذشته تا کنون اقدام‌هایی در این راستا صورت گرفت و  امروز از همه هموطنان که در خارج از کشور و کشورهای همسایه سرمایه گذاری کرده‌اند دعوت می کنم تا به منظور سرمایه گذاری در حوزه لجستیک و تولیدات دانش بنیان در این منطقه سرمایه گذاری کنند تا شاهد یک مجموعه  لجستیکی و تجاری یکپارچه در کشور باشیم.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.