| کد خبر: 205459 |

آمادگی شهر فرودگاهی امام برای گسترش همکاری با شرکت‌های هواپیمایی

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در مراسم آغاز پروژه ساخت آشیانه تعمیر و نگهداری هواپیمای شرکت هواپیمایی قشم ایر در فرودگاه امام (ره) از آمادگی برای گسترش همکاری با شرکت های هواپیمایی خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در مراسم آغاز پروژه ساخت آشیانه تعمیر و نگهداری هواپیمای شرکت هواپیمایی قشم ایر در فرودگاه امام (ره) از آمادگی برای گسترش همکاری با شرکت های هواپیمایی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، محمد مهدی کربلایی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام راحل اظهار داشت ظرفیت های قانونی در نظر گرفته شده برای شهر فرودگاهی، بستری مناسب برای سرمایه گذاری ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: ظرفیت جابجایی مسافر در شهر فرودگاهی که متشکل از فرودگاه بین المللی امام (ره)، منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی است با اجرای فازهای طرح جامع توسعه این مجموعه به بیش از ٩٠ میلیون نفر در سال خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد پهنه هوانوردی، هسته اصلی توسعه شهر فرودگاهی است و زمینه همکاری در این پهنه با شرکت های هواپیمایی فراهم است و آمادگی داریم تا همکاری خود را با تمامی شرکت های هواپیمایی بیش از پیش گسترش دهیم.

کربلایی بیان کرد: همکاری دو طرفه شهر فرودگاهی با شرکت های هواپیمایی علاوه بر توسعه پهنه هوانوردی این مجموعه، موجب رونق و سودآوری ایرلاین ها نیز می شود و در نهایت به توسعه صنعت گردشگری کشور و کمک به اقتصاد ملی منتهی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.