| کد خبر: 202140 |

مدیر عامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام:

◄ فرودگاه امام مشکلات زیادی دارد و نباید دیگر وقت را تلف کنیم

این خوب نیست که عده‌ای به فرودگاه همین کشور همسایه بروند و برای ما از مزایا و توسعه این فرودگاه بگویند. نباید دیگر وقت را تلف کنیم.

تین نیوز

مدیر عامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام، نام شهر فرودگاهی امام را آبروی نظام دانست و تاکید کرد که باید برای توسعه آن، از تمام ظرفیت‌ها بهره برد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محمدمهدی کربلایی امروز در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام عنوان کرد: توسعه و رونق شهر فرودگاهی امام کار کوچکی نیست که بنده و یا با سایر همکارانم بتوانیم به تنهایی انجام دهیم بلکه این کار نیازمند کمک همه دستگاه‌ها از جمله سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌ها و ... است.

او در ادامه افزود: عنوان شهر فرودگاهی امام، نام و پروژه بسیار بزرگ و آبروی نظام است که از طرفی مبدا ورودی و خروجی مسافران داخلی و خارجی است که باید در شأن کشور باشد.

مدیر عامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام ادامه داد: بنده نمی‌خواهم به افرادی که در گذشته برای توسعه فرودگاه امام تلاش کرده‌اند انتقادی کرده باشم اما این فرودگاه مشکلات زیادی دارد.

او اولین اقدام خود را رسیدگی به امور داخلی برشمرد و گفت: در ابتدا باید برای توسعه شهر فرودگاهی امام هماهنگی و همدلی در مجموعه شکل بگیرد تا کسانی که می‌خواهند سرمایه خود را به اینجا بیاورند احساس امنیت کنند.

کربلایی بیان کرد: این خوب نیست که عده‌ای به فرودگاه همین کشور همسایه بروند و برای ما از مزایا و توسعه این فرودگاه بگویند.  نباید دیگر وقت را تلف کنیم.

وی تاکید کرد:ضرورت دارد چهره فرودگاه از نظر انضباط اداری، مالی و منابع انسانی تغییر کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.