| کد خبر: 183253 |

◄ جابه‌جایی کانتینر در پیشرفته‌ترین بندر کانتینری ایران

جابه‌جایی کانتینر در پیشرفته‌ترین بندر کانتینری ایران به مرز ۱,۵میلیون TEU رسید.

تین نیوز

مدیرکل بنادرودریانوردی هرمزگان از تخلیه و بارگیری یک‌میلیون و ۴۶۳ هزار TEU کانتینر طی ۱۱ ماهه سال جاری در بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی هرمزگان، «اله مراد عفیفی‌پور» با ارایه گزارشی از عملکرد یازده‌ماهه کانتینری بندر شهید رجایی، اظهار داشت: در این دوره زمانی، در مجموع یک‌میلیون و ۴۶۳ هزار و ۹۲۱ TEU کانتینر (هر طی ای یو معادل یک کانتینر بیست فوت) در این بندر تخلیه و بارگیری شد.

عفیفی‌پور خاطرنشان کرد: از مجموع یک‌میلیون و ۱۰۴ هزار و ۳۴۱ TEU کانتینر پر تخلیه و بارگیری شده، ۲۶۴ هزار و ۷۲۵ TEU مربوط به محموله‌های ترانزیتی بوده است.

به گفته مدیرکل بنادرودریانوردی هرمزگان، حجمی بالغ‌بر ۲۰۳ هزار و ۹۸۳ TEU کانتینر طی ۱۱ ماهه امسال از طریق اصلی ترین بندر کانیتنری ایران به سایر بنادر منطقه ترانشیپ شده است.

عفیفی‌پور از جابه‌جایی بالغ‌بر ۲۹۴ هزار و ۳۳۷ TEU کانتینر حامل کالاهای صادراتی و ۲۹۴ هزار و ۸۳۹ TEU کانتینر وارداتی طی ۱۱ ماهه گذشته خبر داد.

وی یادآور شد: بندر شهید رجایی با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین پایانه‌های کانتینری و برخورداری از تجهیزات روز دنیا، به عنوان بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین بندر کانتینری ایران محسوب می‌شود که تخلیه و بارگیری بیش از ۸۰‌درصد کالاهای کانتینری درسطح بنادر کشور را پشتیبانی می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.