| کد خبر: 199355 |

◄ آیین‌نامه‌ها و مقررات منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام تدوین می‌شود

آیین‌نامه‌ها و مقررات و رویه‌های مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اولویت کمک به رشد اقتصادی کشور، سوددهی حداکثری برای سرمایه‌گذاران و همچنین کسب درآمدهای پایدار برای توسعه شهر فرودگاهی تهیه و تدوین خواهند شد.

تین نیوز

آیین‌نامه‌ها و مقررات و رویه‌های مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اولویت کمک به رشد اقتصادی کشور، سوددهی حداکثری برای سرمایه‌گذاران و همچنین کسب درآمدهای پایدار برای توسعه شهر فرودگاهی تهیه و تدوین خواهند شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام، نشست تخصصی بررسی آیین‌نامه‌ها و مقررات مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شد.

علی رستمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: در راستای مشخص شدن حیطه اختیارات شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تدوین آیین‌نامه‌های مرتبط با مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی، نشست تخصصی بررسی آیین‌نامه‌ها و مقررات این دو منطقه برگزار شد. در این نشست که با حضور جمعی از اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران کل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و همچنین مسئولان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شده بود، آخرین مصوبات شورای عالی مناطق آزاد و هیئت وزیران در خصوص این مناطق مطرح شد.

وی بیان داشت: در ادامه نشست کلیه اسناد بالادستی، قوانین مادر، اساسنامه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، قوانین حاکم برای فعالیت اقتصادی در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی و ٢٢ آیین‌نامه و دستورالعمل در حوزه این مناطق بررسی شد تا اصلاحات مورد نیاز برای به‌کارگیری آن‌ها در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی انجام شود.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: بررسی اسناد، تاییده ها و مجوزهای لازم برای فعالیت سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی و همچنین استفاده از نرم‌افزارهای پنجره واحد خدمات در این مناطق، بخش دیگری از مباحث مطرح شده در این نشست دو روزه بود. آیین‌نامه ها و مقررات و رویه‌های مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اولویت کمک به رشد اقتصادی کشور، سوددهی حداکثری برای سرمایه‌گذاران و همچنین کسب درآمدهای پایدار برای توسعه شهر فرودگاهی تهیه و تدوین خواهند شد.

این نشست با پیگیری معاونت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری و توسعه مدیریت و منابع شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزارشده بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.