| کد خبر: 185120 |

تشریح اقدامات فنی صورت گرفته در شهر فرودگاهی امام برای سفرهای نوروزی

سرپرست دفتر تامین و تجهیز فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اقدامات فنی – مهندسی این مجموعه را برای سفرهای نوروزی تشریح کرد.

تین نیوز

سرپرست دفتر تامین و تجهیز فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی اقدامات فنی – مهندسی این مجموعه را برای سفرهای نوروزی تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام، حمیدرضا نصرتی اظهار داشت همزمان با شروع جلسات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در اسفند ماه، اقدامات دفتر تامین و تجهیز فرودگاهی با تکیه بر هدف "نوروز متفاوت، فرودگاه متفاوت" در بخش های مختلف شهر فرودگاهی

وی گفت: بر همین اساس عملیات نصب تسمه نقاله 123 متری و سرویس آسانسورها، پله‌های برقی، موتورخانه، سامانه حمل بار (BHS)، بخش‌های تاسیساتی سرویس‌های بهداشتی، درب‌های الکترونیکی و پل‌های تلسکوپی برای پیاده و سوار کردن مسافر در ترمینال مسافری شماره یک فرودگاه بین‌المللی امام انجام شد.

نصرتی افزود: سیستم‌های روشنایی در ترمینال، پل ارتباطی، پارکینگ‌ها، اپرون، بارانداز و مسیرهای اختصاصی در شهر فرودگاهی اصلاح شده و سرویس‌های لازم برای عملیاتی نگه‌داشتن تمامی سیستم‌های روشنایی انجام گرفت و هم‌چنین عملیات بهبود کیفیت آب‌شرب و تقویت پمپاژ آب در تصفیه‌خانه شهر فرودگاهی و خط‌کشی اپرون و سطوح پروازی صورت پذیرفت.

سرپرست دفتر تامین و تجهیز فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام با اشاره به افزایش بارش‌ها در کشور گفت: با اعلام اداره هواشناسی مبنی بر رشد میزان بارش‌ها در تهران عملیات اصلاح کانال‌های جمع‌آوری آب های سطحی، رفع فوری گرفتگی کانال‌های آب مسدود شده و محافظت از پست‌های برق در دستور کار این دفتر قرار گرفت و با اقدامات انجام شده و با تلاش‌های همه همکاران در زمان بارش‌ها هیچ‌گونه خللی در فعالیت فرودگاه امام وارد نشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.