| کد خبر: 185097 |

یک مقام مسئول در شهر فرودگاهی خبر داد

◄ تشدید نظارت و بازرسی ها از غرف فرودگاه امام در ایام نوروز

درایام سفرهای نوروزی و به منظور حمایت از حقوق مراجعان و مسافران فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تمامی ۱۶۰ غرفه عرضه کننده محصولات و خدمات ترمینال این فرودگاه تحت نظارت و بازرسی های کارشناسان دفترخدمات بازرگانی و کسب وکار شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بوده و درصورت مشاهده هرگونه تخلف در اسرع وقت به آن رسیدگی خواهند شد.

تین نیوز

درایام سفرهای نوروزی و به منظور حمایت از حقوق مراجعان و مسافران فرودگاه بین المللی امام تمامی ۱۶۰ غرفه عرضه کننده محصولات و خدمات ترمینال این فرودگاه تحت نظارت و بازرسی های کارشناسان دفترخدمات بازرگانی و کسب وکار شهر فرودگاهیامامبوده و درصورت مشاهده هرگونه تخلف در اسرع وقت به آن رسیدگی خواهند شد.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری شهر فرودگاهیامام مرتضی حنیفی راد مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی و کسب و کار شرکت شهر فرودگاهی امام گفت : براساس دستور العمل ستاد تسهیلات نوروزی و دستور مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهیامام و با محوریت هدف "نوروز متفاوت – فرودگاه متفاوت" گشت های نظارتی از تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۹۷ تا ۲۰ فروردین ماه ۹۸  هر روز و در سه نوبت از غرف ترمینال مسافری فرودگاه امام  بازدید کرده و بر عملکرد آن ها نظارت دارند. 

وی ادامه داد : در بازرسی های که از غرف فرودگاه انجام می شود در صورت مشاهده تخلفاتی همچون گرانفروشی ، کم فروشی ، فروش محصولات خارج از قرارداد ، نداشتن قیمت بر روی اجناس و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و مقرراتی، غرفه متخلف در نوبت اول تذکر، در نوبت دوم اخطار کتبی و در مرحله سوم ضمن اخذ کارت تردد مسئول غرفه نسبت به پلمپ آن واحد صنفی اقدام شده و از ادامه فعالیت آن در فرودگاه جلوگیری خواهد گردید .

حنیفی راد افزود:  در این دوره از سفرهای نوروزی بر اساس برنامه ریزی ها و تدابیر اتخاذ شده غرف شایسته  و فعال در ترمینال فرودگاه امام نیز که با عملکرد خود موجب رضایتمندی مسافران و مراجعان شوند شناسایی شده و ضمن تقدیر از آن ها، با امتیاز خاص رتبه بندی خواهند شد. 

گفتنی است در ترمینال مسافری شماره یک فرودگاه بین المللیامام یکصد و شصت غرفه شامل کافی شاپ، رستوران، صنایع دستی، عرضه سوغات و محصولات شهرهای مختلف کشور، صرافی، عرضه محصولات غذایی، عطر و ادکلن، بیمه، بانک و غیره فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.