| کد خبر: 184106 |

در مراسم سه سالگی طرح سفیر مهربانی مطرح شد:

سفیر مهربانی آماده تکریم مسافران نوروزی

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از افراد فعال در طرح سفیر مهربانی خواست تا با تمام توان برای افزایش رضایتمندی مسافران در ایام سفرهای نوروزی تلاش کنند.

تین نیوز

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از افراد فعال در طرح سفیر مهربانی خواست تا با تمام توان برای افزایش رضایتمندی مسافران در ایام سفرهای نوروزی تلاش کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شهر فرودگاهی امام، علی رستمی در مراسم سه سالگی طرح سفیر مهربانی ضمن قدردانی از تلاش های همه نیروهای حاضر در طرح سفیر مهربانی برای افزایش رضایت مسافران از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اظهار داشت : بکارگیری افراد جوان و باانگیره، توانمند و خوش فکر از نکات مهم در طرح سفیر مهربانی است.

وی با اشاره به اهمیت وظایف سفیران مهربانی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت : سفیران مهربانی ویترین مجموعه ما هستند چرا که کلیه مسافرین و مراجعین در بدو ورود به فرودگاه امام (ره) با سفیران مهربانی برخورد دارند و با برخورد خوب شما با آن ها، می توان خاطره خوشی از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در ذهن این افراد به یادگار گذاشت و این مساله لازم است که در دستور کار وظایف سفیران مهربانی در نوروز 98 قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن تشریح ماموریت های طرح سفیر مهربانی در ایام سفرهای نوروزی گفت : لازم است تا با افزایش پویایی سفیران مهربانی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و ارائه خدمات متفاوت، موجب رضایتمندی هرچه بیشتر مسافران در ایام سفرهای نوروزی باشید.

رستمی گفت : نقش سفیران مهربانی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تنها در پاسخگویی به سوالات مسافر خلاصه نمی شود، بلکه ارزیابی رضایت مسافر از خدمات ارائه شده در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز بر عهده سفیران مهربانی است و این وظیفه بسیار مهمی است که باید با دقت تمام و بر اساس استانداردهای بین المللی صورت گیرد.

رییس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی برای نیروهای طرح سفیر مهربانی گفت : با توجه به بکارگیری نیروهای جوان در این طرح و ظرفیت این نیروها برای فراگیری مطالب جدید، لازم است تا دوره های آموزشی برای کلیه سفیران مهربانی برگزار شود و امیدوارم در پایان سه سالگی طرح سفیر مهربانی بتوانیم از کلیه افراد فعال در آن یک نیروی متخصص در زمینه تکریم مسافر و صیانت از حقوق شهروندی در عرصه فرودگاهی تربیت کرده باشیم.

در پایان مراسم از نیروهای برتر فعال در طرح سفیر مهربانی تقدیر و تشکر شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.