| کد خبر: 178096 |

◄ رونمایی نسخه iOS اپلیکیشن شهر فرودگاهی امام

نسخه iOS اپلیکیشن شهر فرودگاهی امام‌خمینی رونمایی شد.

تین نیوز

نسخه iOS اپلیکیشن شهر فرودگاهی امام، صبح امروز ششم آذرماه در نهمین دوره ایران ایرشو رونمایی و برای استفاده بازدیدکنندگان و مسافران در سایت شرکت شهر فرودگاهی بارگذاری شد.

 معاون مدیرکل دفتر شهر الکترونیکی شهر فرودگاهی امام با اشاره به اینکه برای اولین از فناوری پردازش زبان طبیعی فارسی (NLP) در این اپلیکیشن استفاده شده است، گفت: با توجه به نیاز شهروندان و مسافران فرودگاهی، پس از رونمایی نسخه اندروید نرم‌افزار کاربردی شهر فرودگاهی امام نسخه iOS این اپلیکیشن نیز امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل ازشهر فرودگاهی امام، سیدمحمدرضا فاضل‌زاده افزود: این اپلیکیشن در آینده نزدیک با تعامل بیشتر با کاربران خود، هوشمندتر خواهد شد و توانایی فهم و پاسخ به طیف وسیعی از سؤالات و درخواست های آن‌ها را دارا خواهد بود.

گفتنی است؛ نرم‌افزار کاربردی شهر فرودگاهی امام با هدف ارائه خدمات بهتر به مسافران فرودگاه طراحی و تولید شده و خدماتی از جمله اطلاعات پروازهای ورودی و خروجی، پرداخت عوارض خروج، اعلام نرخ ارز، فرم نظرسنجی، درخواست خودرو، اشیاء گم شده، اقامت در هتل، رزرو جایگاه تشریفات اختصاصی CIP، اطلاعات آب و هوایی، مسیریابی، خدمات پارکینگ، سوالات متداول، استعلام ممنوع‌الخروجی از طریق مبادی سازمان اسناد و املاک کشور و لیست پروازهای من را به صورت هوشمند به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید این اپلیکیشن را هم اکنون در دو نسخه iOS و اندروید از سایت شهر فرودگاهی امام به نشانی www.ikac.ir دریافت کنید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.