| کد خبر: 137123 |

دیدار قاضی عسکر با مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) درباره حج

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، با مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) دیدار و از ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) دیدن کرد.

تین نیوز

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، با مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) دیدار و از ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) دیدن کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، امروز چهارشنبه ١٤ تیر ١٣٩٦، با حضور در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با مهندس محمود نویدی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره و تعدادی دیگر از مدیران و مسئولان این شهر فرودگاهی دیدار و درباره مسایل حج امسال و هماهنگی های لازم فرودگاهی، گفت‌وگو و از ترمینال و اقدامات انجام شده در این خصوص بازدید کرد.

نویدی در این نشست گفت: امروز گزارش جامعی ارائه خواهد شد از آنچه در فرودگاه امام خمینی(ره) برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم حج سال جاری انجام شده است. کاری که نتیجه همکاری شهر فرودگاهی با نهادهای وابسته نظیر پلیس، سپاه، گذرنامه، گمرک و نهادهای دخیل دیگر است که نتیجه اش خدمت رسانی بیشتر به مسافرین محترم خواهد بود.

مدیرعامل شهر فرودگاهی از روند کار اظهار امیدواری کرد و افزود: ما سعی کردیم امسال امکانات بهتر و شایسته تری را برای زائران بیت الله الحرام فراهم کنیم، از جمله اختصاص بخشی از فرودگاه برای بدرقه حجاج و برگزاری مراسم فرهنگی در زمان حضور حجاج در فرودگاه جهت استفاده بهینه از وقت و آماده سازی روحیه آنان برای این سفر زیارتی.

در این دیدار سرپرست حجاج ایرانی لزوم اطلاع رسانی در حوزه حج و زیارت و همچنین هماهنگی لازم بین ارگان های ذیربط را یادآور و ضروری دانست.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین از برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در شهر فرودگاهی تقدیر و ابراز خرسندی کرد و افزود: امیدوارم که با توجه به فراهم کردن تسهیلات مناسب در بخش های مختلف برای زائران بیت الله الحرام، حج امسال با عزت و آرام برگزار شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.