| کد خبر: 134704 |

فرودگاه محل تبادل فرهنگ‌هاست

رئیس دانشگاه تهران عنوان کرد: استفاده از پایان نامه‌های دانشگاهی در راستای استفاده از «نوآوری» در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) می‌تواند به قدری ایده جدید در اختیار این شرکت بگذارد که سرمایه گذار را به ناچار به سرمایه‌گذاری در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) کند.

تین نیوز

رئیس دانشگاه تهران عنوان کرد: استفاده از پایان نامه‌های دانشگاهی در راستای استفاده از «نوآوری» در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) می‌تواند به قدری ایده جدید در اختیار این شرکت بگذارد که سرمایه گذار را به ناچار به سرمایه‌گذاری در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) کند.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) "محمود نیلی احمد آبادی در دیداری که روز گذشته (22 خردادماه) به همراه برخی از نمایندگاه دانشگاه تهران با مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) داشت عنوان کرد: ما با حضور در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با یک پروژه بزرگ ملی آشنا شدیم، پروژه‌ای که مردم سالهاست آرزوی داشتن آن را دارند.

 

وی در همین رابطه ادامه داد: ما امروز شاهد توسعه کشورهایی در منطقه و اطراف خودمان هستیم که در سال‌های گذشته به لحاظ تمدنی، فرهنگی، زیرساختی، منابع انسانی و ... قابل مقایسه با ایران نبودند، اما متاسفانه امروز ایران با وجود این پتانسیل‌ها از آن کشورها عقب افتاده است.

 

رئیس دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه تکمیل پروژه‌های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آروزی هر ایرانی است، گفت: به اعتقاد بنده در پروژه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ما قرار است یک شهر را به فرودگاه اضافه کنیم؛ شهری که خود مظهر تمدن بشریت است.

 

نیلی احمد آبادی، گفت: فرودگاه محل تبادل فرهنگ‌هاست، زمانی که هر شخصی وارد فرودگاه یک کشور می‌شود اولین تصور آن فرد از آن کشور از روی فرودگاه شکل می‌گیرد.

 

وی می‌گوید: زمانی که دو عصاره تمدن بشر یعنی شهر و فرودگاه در کنار هم قرار می‌گیرند مهمترین تاثیر را روی افراد خواهد گذاشت.

 

رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه از بستر دانشگاهی، یک فضا و پتانسیل بکر در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) وجود دارد که با ایده های نوآورانه می‌توان آن را توسعه داد، گفت: امروز بشریت به دنبال شهر دانش است که فرودگاه در کنار شهر می‌تواند آن را به ارمغان بیاورد.

 

وی خاطرنشان کرد:گردشگری یکی از ناب‌ترین صنایعی خواهد بود که نه تنها در آینده نزدیک دستخوش تغییراتی نخواهد شد بلکه هرساله شاهد افزایش آن خواهیم بود، اما متاسفانه فرودگاه‌های کشورهای همسایه که خود زیرساخت اصلی صنعت گردشگری است در حال رشد و توسعه چشمگیری هستند که این امر کار فرودگاه‌های را برای رقابت سخت خواهد کرد.

 

نیلی احمدآبادی، بیان کرد: مهم‌ترین پیشنهاد ما به شهر فرودگاهی امام بحث نوآوری است که دانشگاه می‌تواند کمک شایانی به این بخش کند؛ امروزه هر کسی که در بحث سرمایه‌گذاری به این موضوع توجه کرد «برنده» بوده است.

 

او معتقد است؛ بایستی از ظرفیت دانشگاه برای نوآوری استفاده شود و برای این طرح ما به عنوان دانشگاه تمام توان و تجربه خود را در قالب پایان نامه ارشد و دکتری است میتوانیم در اختیار شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بگذاریم تا در جهت استفاده از ایده‌های جدید از آن بهرهمند شود.

 

نیلی تصریح کرد: استفاده از پایان نامه‌های دانشگاهی در راستای استفاده از نوآوری در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) می‌تواند به قدری ایده جدید در اختیار این شرکت بگذارد که سرمایه گذار را به ناچار به سرمایه‌گذاری در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) کند و این شهر فرودگاهی به عنوان یک پدیده در منطقه محسوب شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.