| کد خبر: 172072 |

◄ تغییر دوباره شهردار تهران به صلاح نیست

با انتخاب محمدعلی نجفی توسط شورای پنجم اسلامی شهرتهران و کناره‌گیری وی از سمت خود که تحت فشارهای سیاسی و به بهانه درمان صورت گرفت، سرانجام تهران به این دلخوش شد که افشانی سکاندار مدیریت شهری شد و شهر به ثباتی رسید که انتظار می‌رفت.

تین نیوز

مساله‌ای که این روزها موجب شده شهروندان به ادامه ثبات در شهرداری تهران خوشبین نباشند، مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در مشاغل دولتی و تائید آن از سوی شورای نگهبان است که سیدمحمدعلی افشانی شهردار تهران را نیز مشمول خود کرده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، با انتخاب محمدعلی نجفی توسط شورای پنجم شهرتهران و کناره‌گیری وی از سمت خود که تحت فشارهای سیاسی و به بهانه درمان صورت گرفت، سرانجام تهران به این دلخوش شد که افشانی سکاندار مدیریت شهری شد و اداره پایتخت به ثباتی رسید که انتظار می‌رفت.

اما این روزها باز هم ساختمان بهشت در این نگرانی غوطه‌ور شده که آیا با مصوبه اخیر مجلس در کمتر از یک سال باید سومین شهردار را پذیرا باشد و یا بازخرید شدن و دعوت بکار دوباره افشانی این موضوع حل و فصل می‌شود؟

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در این‌باره به این شبکه خبری، گفت: تغییر در کابینه شهری پس از مسائلی که پشت سرگذاشته است چندان به صلاح نیست.

بهاره آروین در با اشاره به مطلب فوق، اظهار کرد: اعضای شورای شهر به این نکته امیدوار هستند که موضوع باز خرید شدن شهردار تهران از خداحافظی ایشان جلوگیری کند اما، به نظر می‌رسد مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در این‌باره نیز نظراتی داشته که ممکن است باعث رفتن افشانی از شهرداری شود.

عضور هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، خاطرنشان کرد: انتخاب سومین شهردار در کمتر از یک سال موجب پریشان شدن اوضاع و به هم ریختگی اقتصادی بیشتر در شهرداری خواهد شد که نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

اوضاع اقتصادی شهر، به اذعان برخی اعضای  شوای شهر ابداً در شرایط خوبی نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.