| کد خبر: 161228 |

خط اتوبوسرانی روستای پلایین به متروی علی آباد آغاز به کار کرد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19 گفت: خط اتوبوسرانی روستای پلایین در ضلع جنوبی بزرگراه آزادگان در کنار شهرک مرتضی گرد به مترو علی آباد آغاز به کار کرد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19 گفت: خط اتوبوسرانی روستای پلایین در ضلع جنوبی بزرگراه آزادگان در کنار شهرک مرتضی گرد به مترو علی آباد آغاز به کار کرد.

به گزارش تین‌نیوز، علیرضا مرآتی افزود: مدیریت شهری منطقه 19 باتوجه به مطالبات مکرر ساکنان این روستا مبنی بر فاصله زیاد محل زندگی آنها تا ایستگاه اتوبوس، مبدأ خط اتوبوس شهرک مرتضی گرد به مقصد مترو علی آباد را با همکاری دهیاری به روستای پلایین انتقال داد.

وی یادآور شد: این تغییر علاوه برسهولت دسترسی اهالی روستا به ایستگاه اتوبوس، رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است، ضمن اینکه اتوبوس ها پس از مسافر گیری در روستای پلایین و گذر از شهرک مرتضی گرد به مقصد ایستگاه مترو علی آباد حرکت می کنند.

مرآتی به مسافرگیری اتوبوس ها از اوایل بهمن در روستا پلایین اشاره کرد و افزود: یک سرپناه برای مسافران در محدوده ایستگاه مبدأ تعریف شده و چهار سرپناه برای مسیر رفت و برگشت در آینده نزدیک نصب و راه اندازی خواهد شد.

معاون شهردار منطقه 19 بیان کرد : یک پایانه اتوبوسرانی مجهز( شهید سروری) در محله شکوفه شمالی،13 خطوط اتوبوسرانی، 139 ایستگاه اتوبوس، 92 سرپناه در معابر و مسیر عبور اتوبوس ها به منظور رفاه شهروندان در سطح نواحی پنجگانه وجود دارد.

منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.