| کد خبر: 13427 |

مطالعات ۷ تقاطع غیرهم‌سطح در کرمانشاه در حال انجام است

تین نیوز | معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: مطالعات احداث تقاطع غیر هم‌سطح در میدان فرودگاه، میدان فردوسی، شهرک بسیج، خیابان مادر، محور شهدا تا بسیج، میدان شهید مطهری و میدان آزادگان در حال انجام است.
 
افشین لر زنگنه با اشاره به روند مناسب عملیات عمرانی تقاطع غیرهم‌سطح گل‌ها اظهار کرد: براساس طرح جامع حمل و نقل ترافیکی و گزارشات پلیس مطالعات 7 تقاطع در شهر کرمانشاه آغاز شده است.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از وجود 10 تقاطع غیرهم‌سطح در این شهر خبرداد و افزود: مطالعات احداث تقاطع غیرهم‌سطح در میدان فرودگاه، میدان فردوسی، شهرک بسیج، خیابان مادر، محور شهدا تا بسیج، میدان شهید مطهری و میدان آزادگان در حال انجام است.
 
لرزنگنه هدف اصلی از احداث تقاطع غیرهم‌سطح را روان‌سازی ترافیک بیان کرد و افزود: در راستای کاهش ترافیک در شهر کرمانشاه مدیریت ترافیک ساکن و توزیع عادلانه پارک حاشیه‌ای در 8 نقطه از شهر شامل مراکز هسته و خارج از هسته‌ شهر نیز مدنظر قرار دارد.
 
وی از اصلاح ساختار ناوگان حمل و نقل عمومی برای کاهش ترافیک در این شهر خبرداد و گفت: این اصلاح ساختار شامل اصلاح فاصله ایستگاه‌ها، توزیع‌، منطقه‌بندی و غیره است تا بتوان با استفاده از ظرفیت سیستم حمل و نقل عمومی کرمانشاه شاهد کاهش ترافیک بود.
 
لرزنگنه با تاکید بر نقش دوربین‌های کنترل ترافیک در مدیریت و کاهش ترافیک افزود: در سطح بزرگراه‌های شهر کرمانشاه تا انتهای امسال از 6 دستگاه دوربین ثبت سرعت و 30 دوربین کنترل ترافیک بهره‌برداری می‌شود.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه در مورد مشکلات تقاطع غیرهم‌سطح امام حسین (ع) گفت: مسأله ترافیک این تقاطع با ایجاد راست‌گرد مرتفع شده ولی حل مشکلات ترافیکی آن نیازمند بازنگری بیشتر در بلندمدت است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.