| کد خبر: 132005 |

کارشناس امور شهری در گفت‌وگو با تین‌نیوز:

◄ انتخاب شهردار تهران به عنوان پایتخت سیاسی و اجتماعی کشور نیاز به نگاهی کاملا تخصصی دارد

تین نیوز

در پی نزدیک شدن به روزهای پایانی شهردار تهران و آغاز گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با خصوصیات شهردار جدید و نوع تخصص وی، این رزوها خبرهای زیادی دست به دست می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مهدی روانشادنیا در این‌باره با اشاره به ضرورت لحاظ کردن تخصص در تعیین افراد، اظهار داشت:اعضای شورای شهر بیش از همه بر این نکته واقف هستند که انتخاب شهردار تهران به عنوان پایتخت سیاسی و اجتماعی کشور نیاز به نگاهی کاملا تخصصی دارد.

 

 این عضو هیات علمی دانشگاه در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، تصریح کرد: این‌که برخی خبرگزاری‌ها اقدام به گمانه‌زنی در مورد فردی خاص می‌کنند چندان مورد تائید نیست و تصمیم گیرنده نهائی در این‌باره، اعضای شورای پنجم هستند که در مردادماه کار خود را شروع خواهند کرد.

 

کارشناس مدیریت و امور شهری با بیان این مطلب که «مهم‌ترین ویژگی شهردار آینده تخصص او در امور شهری است»، افزود: شهردار آینده شهر تهران باید در حوزه‌های تخصصی اهتمام ویژه داشته باشد تا قادر باشد پذیرش وضعیت تهران را از آن‌چه هست بهتر کرده و توقعات مردم را بردارد.

 

وی بزرگ‌ترین تهدید تصدی شغل شهرداری در تهران را سیاسی کاری در آن دانست و گفت: با سیاسی شدن فضای شهرداری و سکوی پرتاپ پنداشتن آن برای فرد به منصب ریاست جمهوری، شهردار و شهرداری به جایگاه واقعی خود دست پیدا نمی‌کند.

 

روانشادنیا در پایان با اشاره به این مطلب که مشکلات تهران به حدی است که تنها با تخصص و تدبیر قابل برطرف شدن است، خاطرنشان کرد: شهر تهران به قدری دارای اهمیت هست که پرداختن به زمانی برای اندیشیدن به سایر مناصب برای شهردار باقی نمی‌گذارد، مردم تهران نیز جز توجه کافی به شهر و حمل‌ونقل عمومی خوب آن، درخواست دیگری از شهردار آینده خود ندارند.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.