| کد خبر: 124206 |

گشایش «ایوان انتظار» میدان حضرت ولی عصر(ع)

تین‌نیوز| همزمان با برچیده شدن حصار فلزی دور میدان حضرت ولی عصر (عج)، انتظار شهروندان تهرانی سرانجام به پایان رسید و ایوان ساخته شده در تراز منهای یک این میدان مرکزی شهر تحت عنوان «ایوان انتظار»، طی مراسم ویژه ای در روز جمعه که منسوب و متعلق به امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) است، گشایش می‌یابد.
 

به گزارش ایسنا، مازیار حسینی معاون شهردار تهران با اشاره به این که در میدان حضرت ولی عصر (عج)، ۴۲ هزار متر مربع فضا در زیر زمین احداث شده است، گفت: خط ۳ مترو از همین محل عبور می‌کند و البته خط ۶ مترو که به زودی افتتاح می‌شود نیز در همین محل و البته از زیر خط ۳ عبور می‌نماید.

دکتر مازیار حسینی با بیان این که برای «ایوان انتظار» ۳ کارکرد اصلی تعریف شده، افزود: دسترسی شهروندان به خط ۳ مترو که بزرگراه آزادگان در جنوب غرب تهران را به شهرک قائم در شمال شرق شهر متصل می کند، اولین کارکرد و دسترسی همزمان به خط ۶ مترو که محدوده حرم حضرت عبدالعظیم در جنوب تهران را به محله کوهسار در شمال غرب شهر متصل می‌کند و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد، دومین کارکرد این مجموعه است.

 وی در پایان با تأکید بر این که سومین کارکرد «ایوان انتظار» در تراز منهای یک، ایجاد دسترسی ۴ گوشه میدان حضرت ولی عصر (عج) است، خاطرنشان کرد: این مجموعه دسترسی ۴ گوشه میدان را در فضایی ایمن و زیبا برای شهروندان فراهم می کند.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، «ایوان انتظار» طی مراسم ویژه‌ای عصر روز جمعه بیستم اسفند در میدان حضرت ولی عصر (عج) گشایش می‌یابد و در آستانه سال نو، ورودی‌های این فضای آرام، جذاب و دلپذیر برای تردد شهروندان تهرانی و هموطنانی که در ایام نوروز از اقصی نقاط کشور وارد تهران می‌شوند، گشوده می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.