| کد خبر: 4067 |

مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری تهران اعلام کرد:

◄رضایت ۷۲ درصدی مسافران از کیفیت ارائه خدمات در پایانه های تهران

تین نیوز| مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران از رضایت ۷۲درصدی مسافران نسبت به کیفیت خدمات رسانی به آنان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران،محمدرضا حاجی بیگی با اشاره به نتایج حاصله از نظرسنجی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان پایانه‌ها اظهار داشت:رتبه‌بندی پایانه‌های مسافری چهارگانه تهران در ایام نوروز در همه شاخص‌های تعیین‌شده در مقیاس ۱۰۰، برابر با 72 بوده است که حاکی از سطح رضایت مندی بالای شهروندان مسافر از وضعیت خدمات دهی در پایانه‌های تهران است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران، با اشاره به این‌که این نظرسنجی با توزیع پرسشنامه میان مسافران و مراجعان انجام گرفته است، تصریح کرد: میزان دسترسی به بلیت، چگونگی پاسخگویی و رفتار کارکنان، نظافت و بهداشت پایانه‌ها، خدمات فرهنگی و اجتماعی، اطلاع‌رسانی، رعایت زیبایی چشم انداز و... از سرفصل‌های این پرسشنامه است. 

 وی افزود: ۷۰۰ نفر در فرآیند جمع‌آوری اطلاعات این نظرسنجی مشارکت کرده‌اند که ۶۲درصد آن‌ها متاهل و ۳۸درصد آنان مجرد بودند، همچنین ۶۴درصد آنان ۲۰تا۴۰ ساله، ۱۹درصد ۴۰تا۶۰ساله بودند و ۹درصد بالا‌تر از ۶۰سال و ۸ درصد هم کمتر از ۸ سال داشتند. 

حاجی بیگی بیان داشت: طبق آمار به دست آمده، کارکنان سازمان پایانه‌ها در نوروز امسال با تلاش زیاد موفق به ایجاد فضایی امن همراه با آرامش و آسایش بیشتر برای مسافران شدند، به گونه‌ای که ۸۳درصد از مسافران و مراجعه کنندگان در پایانه مسافری شرق، ۷۰درصد در پایانه مسافری جنوب، ۶۵درصد در پایانه بیهقی و ۶۱درصد در پایانه مسافری غرب از خدمات ارائه شده و امکانات موجود ابراز رضایت کرده‌اند.

این مقام مسئول با توجه به  ابراز رضایت ۷۶ درصد از پاسخ‌دهندگان به پرسش‌های نظرسنجی درباره وضعیت پاکیزگی و بهداشت پایانه‌ها و زیبایی چشم‌انداز پایانه‌ها از جمله آراستگی و تامین فضای سبز، از دیگر نتایج این نظرسنجی اعلام کرد و خاطرنشان کرد: ۷۱درصد مخاطبان، از چگونگی اطلاع‌رسانی و راهنمایی شهروندان مسافر، ۷۲ درصد از چگونگی پاسخگویی به مسافران، ۷۳درصد از خدمات فرهنگی و اجتماعی و ۷۳ درصد از ایمنی، ابراز رضایت کرده‌اند.

حاجی بیگی ضمن ابراز امیدواری نسبت به آینده یادآور شد: تلاش است سازمان پایانه ها با تلاش بیشتر در سال های آینده بتواند رضایت تمامی مسافران و مراجعه کنندگان به پایانه های مسافری تهران را جلب کند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.