| کد خبر: 264191 |

ضرورت فعالیت های یکپارچه و هدفمند آموزشی ترافیک

مسئولان دلسوز آموزش حمل و نقل و ترافیک مناطق ٢٢گانه، بازوهای توانمند اجرای بهینه این اقدامات برای اقشار مختلف جامعه هستند.

تین نیوز

معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر ضرورت هم افزایی در انجام فعالیت های آموزش ترافیک، تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز،  کامران اخباری افزود: ارتقای فرهنگ ترافیک جامعه به هماهنگی و هم افزایی تمام عناصر تاثیرگذار از جمله مسئولان آموزش علاقه مند و فعال وابسته است تا با تشریک مساعی و اشتراک تجارب ارزنده با یکدیگر بتوانیم در زمینه بهبود رفتارهای ترافیکی عموم شهروندان موثر باشیم. 

وی در نشستی که به میزبانی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ١۶ و در محل پارک آموزش ترافیک این منطقه برگزار شد، با اشاره به فعالیت های یکپارچه و هدفمند آموزشی ترافیک از جمله اجرای نمایش های ترافیکی در مدارس پایتخت و برگزاری آموزواره حرکت، افزود: ترویج رفتارهای درست ترافیکی از طریق این گونه اقدامات که با محوریت معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان ترافیک در جریان است، هدف همه دست اندرکاران آموزش ترافیک به شمار می رود و مسئولان دلسوز آموزش حمل و نقل و ترافیک مناطق ٢٢گانه، بازوهای توانمند اجرای بهینه این اقدامات برای اقشار مختلف جامعه هستند.

وی با تاکید بر ضرورت تثبیت و ارتقای جایگاه مسئولان آموزش ترافیک مناطق در چارت سازمانی مناطق تصریح کرد: نقش خطیر مسئولان آموزش ترافیک در برنامه های مرتبط با توسعه حمل و نقل پاک و آموزش ترافیک پایتخت بر کسی پوشیده نیست و این گروه از آموزگاران رفتارهای ترافیکی در بهبود برنامه های آموزشی و افزایش ایمنی عبور و مرور شهروندان نقش کلیدی دارند.

 هم اندیشی، تبادل نظر و اشتراک تجارب ارزنده با هدف افزایش اثربخشی و یکپارچگی فعالیت های مرتبط با آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیک در قالب نشست های دوره ای با مسئولان توسعه حمل و نقل پاک و آموزش مناطق ٢٢گانه شهر تهران از جمله اقدامات معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران است که در این جلسه به تبیین موضوعات و فعالیت های مشترک آموزشی با محوریت سازمان حمل و نقل و ترافیک در شش ماهه دوم سال جاری و همچنین برنامه های پیش بینی شده برای سال ١۴٠٣ اختصاص داشت. 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.