| کد خبر: 256672 |

◄ تعیین همزمان یک سرپرست برای شرکت کنترل ترافیک تهران و موسسه رایانه شهر

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران با صدور دو حکم، محمدرضا درخشان را همزمان به عنوان «سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران» و « سرپرست«موسسه رایانه شهر» منصوب کرد.

تین نیوز

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران با صدور دو حکم، محمدرضا درخشان را همزمان به عنوان «سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران» و « سرپرست«موسسه رایانه شهر» منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز، محمدرضا درخشان، پیش از عهده دار شدن همزمان سرپرستی شرکت حمل و نقل و ترافیک و موسسه رایانه شهر، سرپرستی اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران را به عهده داشت.

در سوابق درخشان مدیرکلی برنامه ریزی و توسعه شهری امور حمل و نقل و ترافیک و معاون سازمان بازرسی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز به چشم می خورد.

با امضای حکم سرپرستی درخشان در شرکت کنترل ترافیک تهران توسط جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران، زمزمه های برکناری مسعود طبیبی از سرپرستی این شرکت به واقعیت تبدیل شد. اکنون به نظر می رسد با سرپرستی همزمان این شرکت و موسسه رایانه شهر توسط درخشان، شمارش معکوس برای به واقعیت پیوستن شایعه دیگر، یعنی انحلال شرکت کنترل ترافیک و ادغام آن در موسسه رایانه شهر نیز آغاز شده است.

پیش از این، ادغام شرکت کنترل ترافیک تهران در موسسه رایانه شهر با اعتراض برخی اعضای شورای شهر مواجه شده بود و به همین دلیل شورای شهر روند ادغام را مدتی متوقف و یک کمیته تخصصی را مامور بررسی این اقدام کرد که به نظر نمی رسد این کمیته تخصصی نیز این اقدام را برخلاف قانون تشخیص داده باشد.

زمزمه های ادغام شرکت کنترل ترافیک تهران و موسسه رایانه شهر از زمانی قوت گرفت که اواخر سال گذشته سندی در فضای مجازی منتشر شد و این سند نشان می داد علیرضا زاکانی شهردار تهران اسفندماه 1401 با نامه ای که دو نفر از اعضای سابق هیئت مدیره این شرکت خطاب به شهردار نوشته و خواستار سلب اختیارات و امکانات از شرکت کنترل ترافیک و انتقال آن به موسسه رایانه شهر بوده اند، موافقت کرده است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • وحید 0 0

    واقعاً جای تأسف دارد که یک سری افراد غیر متخصص این‌گونه با سرمایه های تخصصی این مملکت بازی می کنند...