| کد خبر: 249542 |

رفع آب ماندگی و آب گرفتگی معابر سطح شهر تهران در پی بارش باران

سرپرست اداره کل امور خدمات شهری شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت آب گرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر تهران توضیحاتی ارائه کرد.

تین نیوز

سرپرست اداره کل امور خدمات شهری شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت آب گرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر تهران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تین نیوز، « علیرضا جعفری » سرپرست اداره کل امور خدمات شهری شهرداری تهران  درباره آب ماندگی و آب گرفتگی در معابر شهر تهران با توجه به آغاز بارش ها از صبح امروز در شهر تهران گفت: خدا را شکر از شب گذشته شاهد بارش باران هستیم. عوامل خدمات شهری نیز از شب گذشته در سطح شهر تهران و در مناطق ۲۲گانه گشت و کنترل داشته اند و در هر نقطه ای که شاهد آب گرفتگی و آب ماندگی بوده اند سریعا رفع شده است.

وی با بیان اینکه آب گرفتگی ها به سرعت رفع شده و مشکل خاصی در سطح شهر نداشته ایم، ادامه داد: مشکل خاصی در خصوص تردد شهروندان نیز خوشبختانه نداشته ایم. عوامل خدمات شهری آمادگی کامل در خصوص رفع آب گرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر دارد و این آمادگی تا پایان اعلام وضعیت بارندگی از سوی هواشناسی ادامه دارد.

سرپرست اداره کل امور خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف در ساعات آینده ما آمادگی کامل و لازم را در خصوص مواجه با هر گونه مشکل در سطح معابر شهر تهران را داریم تا انشالله هیچ مشکل خاصی برای شهروندان ایجاد نشود.

جعفری تصریح کرد: ما امیدواریم شاهد بارش های خوبی در ادامه باشیم. ماشین های تخصصی ما آمادگی کامل را برای مشکلات ناشی از بارش برف و باران در سطح شهر تهران داریم و تاکنون نیز مشکل خاصی گزارش نشده است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.