| کد خبر: 248713 |

اعلام ۳ بزرگراه پرترافیک در پایتخت

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح وضعیت صبحگاهی ترافیک در معابر تهران گفت که بزرگراه های شهید نواب، شهید حکیم و شهید همت جزو پرترافیک ترین معابر در ساعات پیک ترافیک محسوب می شوند.

تین نیوز

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح وضعیت صبحگاهی ترافیک در معابر تهران گفت که بزرگراه های شهید نواب، شهید حکیم و شهید همت جزو پرترافیک ترین معابر در ساعات پیک ترافیک محسوب می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در صبح امروز گفت: رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران انجام شده  نشان می دهد که ترافیک صبحگاهی در معابر تهران از حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز آغاز شده و تا حوالی ساعت ۷:۳۰ تا ۸ به اوج خود رسیده و پس از آن نیز تا حوالی ساعت ۹:۳۰ از حجم آن کاسته شد به طوری که در از ساعت ۱۰ به بعد شاهد عادی شدن تردد در معابر هستیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود که از حوالی ساعت ۱۲ و زمان تعطیلی مدارس کمی شاهد افزایش حجم ترافیک در اطراف مدارس و معابر منتهی به آن باشیم، گفت: در این خصوص ماموران پلیس راهور در آماده باش کامل قرار دارند، اما لازم است که رانندگان نیز همکاری لازم را در مدیریت و روان سازی ترافیک داشته باشند و از پارک دوبل و توقف غیرمجاز در اطراف مدارس پرهیز کنند. توقف در مناطق غیر مجاز سبب افزایش حجم ترافیک می شود. همچنین درخواست دیگر ما از رانندگان این است که هنگام رانندگان در اطراف مدارس دقت و توجه بیشتری به مسیر و تردد دانش آموزان داشته باشند.

 رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: برای ترافیک عصرگاهی هم که برابر رویه روزهای اخیر از حوالی ساعت ۱۶ آغاز می شود، تمهیدات لازم اتخاذ شده است. البته بازهم لازم است که شهروندان همکاری لازم را داشته باشند و از تردد غیرضروری در ساعات پیک ترافیک پرهیز کرده و تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

شریفی درباره وضعیت ترافیک معابر در صبح امروز نیز گفت: به طور کلی می توان گفت که سه بزرگراه نواب، حکیم و همت پرترافیک ترین معابر پایتخت محسوب می شوند و در صبح امروز نیز ما شاهد ترافیک پرحجم در این سه بزرگراه بودیم. 

وی ادامه داد: در بزرگراه شیخ فضل الله نوری در مسیر غرب به شرق از جناح، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل شهید صیادشیرازی ، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان نیز ترافیک پرحجم صبحگاهی را داشتیم.

شریفی با بیان اینکه در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) و بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) نیز شاهد بار ترافیکی بودیم، گفت: در بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن دوست، خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع) نیز وضعیتی مشابه وجود داشت. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.