| کد خبر: 240327 |

آغاز نهضت پارکینگ سازی در پایتخت

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز نهضت پارکینگ سازی در تهران در سال آینده خبر داد.

تین نیوز

محمدرضا شیخ بهایی در مورد وضعیت پارک خودرو در پایتخت گفت: شهرداری تهران بر اساس مصوبه شورای شهر متعهد و مکلف به ساخت پارکینگ است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه سال آینده نهضت پارکینگ سازی را در دستور کار قرار دادیم، افزود: ساخت پارکینگ در محل های مختلف بعد از بررسی های ترافیکی انجام خواهد شد، بگونه ای که پارکینگ با اولویت  محله هایی ساخته می شود که  وجود این پارکینگ سفر بیشتر تولید نکند و همچنین موجب افزایش ترافیک نشود.

شیخ بهایی با تاکید بر اینکه شیوه نامه احداث پارکینگ عمومی توسط شهرداری ابلاغ شده که این شیوه نامه ملاک عمل ما خواهد بود، ادامه داد:  اعتبارات خوبی برای سال آینده در جهت نهضت پارکینگ سازی در نظر گرفته شده و منابع مشخص است و ان شاءالله توسعه پارکینگ های محلی و عمومی را در سال آینده شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سالانه مکلف به افزایش تعداد پارکینگ ها هستیم، اظهار کرد: تا پایان سال دو پارکینگ به بهره برداری خواهد رسید و ساخت چند پارکینگ دیگر برای سال آینده نیز در دستور کار قرار دارد و کارشناسان در حال عارضه سنجی ترافیکی هستند.

 معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد افتتاح پارکینگ ها گفت: پارکینگ امیرکبیر در خیابان ۱۷ شهریور و  دیگری در محله اتابک در منطقه ۱۵ به زودی به بهره برداری می رسند.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.