| کد خبر: 232735 |

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تشریح کرد:

◄ دستاوردهای جدید در زمینه اجرای طرح "به راه" در معابر پایتخت

طول معابر بهسازی شده و در حال بهسازی طرح "به راه" (بهسازی معابر پیاده رو و احداث مسیرهای دوچرخه) به مرز 360 کیلومتر رسید.

تین نیوز

طول معابر بهسازی شده و در حال بهسازی طرح "به راه" (بهسازی معابر پیاده رو و احداث مسیرهای دوچرخه) به مرز 360 کیلومتر رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران که در تشریح اقدامات انجام شده در قالب طرح "به راه" سخن می گفت، با بیان آنکه براساس آخرین گزارش عملکرد طرح "به راه" منتهی به بیستم خردادماه سال 1400، بیش از 273 کیلومتر از معابر پیاده رو شهر تهران بهسازی و به مسیر ویژه دوچرخه مجهز شده است، یادآور شد: این دستاورد اجرایی با احتساب مسیرهای در حال بهسازی به 360 کیلومتر می رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، بهره گیری از بتن تراوا را از دیگر دستاوردهای اجرایی طرح در زمینه استفاده از فناوری های نوین برشمرد و خاطرنشان ساخت: اخیرا بتن تراوای رنگی که در موسسات دانش بنیان کشور تولید شده در باغچه های خیابان کریم خان زند مورد استفاده قرار گرفته است تا ضمن همسطح سازی فضای باغچه موجود بین مسیرهای دوچرخه و پیاده، سطح تراوایی بستر برای آبیاری درختان حفظ شود.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، امکان استفاده از رنگ های متنوع و افزایش زیبایی بصری در فضاهای شهری، جذب آب در سطح باغچه های شهری، تغذیه سفره های آب زیرزمینی و ارتقای بهداشت محیط (عدم تجمع زباله در فضای سبز) از دیگر مزایای بهره گیری از این مصالح جدید است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.