| کد خبر: 227932 |

پایان عملیات مسقف سازی پایانه خاوران

شهردار منطقه ۱۵ از پایان عملیات مسقف سازی پایانه خاوران دومین پایانه بزرگ شهر تهران و بهره برداری از۶۰ پروژه خدماتی و توسعه محله ای همزمان با عید سعید مبعث در آستانه بهار ۱۴۰۰ خبر داد.

تین نیوز

شهردار منطقه ۱۵  از پایان عملیات مسقف سازی پایانه خاوران دومین پایانه بزرگ شهر تهران و بهره برداری از۶۰ پروژه خدماتی و توسعه محله ای همزمان با عید سعید مبعث در آستانه بهار ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وحیدرضا انارکی محمدی با تبریک فرارسیدن عید سعید مبعث گفت: پایانه خاوران یکی از بزرگترین پایانه های درون شهری تهران در جنوب شرق است که مسقف کردن آن طی سال گذشته با همکاری حوزه حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اجرا و در حدود هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع از سکوهای تاکسیرانی و اتوبوسرانی این پایانه سرپوشیده و نورپردازی آن بصورت کامل انجام شد.  

او در ادامه به سایر پروژه های ترافیکی آماده افتتاح اشاره کرد و افزود: احداث مسیر دوچرخه در خیابان شهیدان رجب نیا، نیکو عمل، سجادیان، احدی، بوعلی، نبرد، بوستان والفجر و استقرار کانکس دوچرخه در ناحیه ۴ از جمله اقدامات در توسعه استفاده از دوچرخه به عنوان حمل و نقل پاک در این منطقه بوده است.

محمدی اضافه کرد: ۱۱ مورد اصلاح هندسی در خیابان های اصلی منطقه انجام و ۲ میدان در خیابان هاشم آباد و خاور شهر احداث شد تا گره های ترافیکی رفع و تردد در معابر منطقه ۱۵ برای شهروندان تسهیل شود.

شهردار منطقه ۱۵ در ادامه به پروژه های عمرانی این دوره از افتتاحیه های منطقه اشاره کرد و گفت: پیاده رو سازی و احداث جدول خیابان شهید ناصری، انورزاده، ابراهیمی و هاشم آباد انجام شده و در خیابان های تفرشی، بنی طبا، شهید قربانی، خوشانباش، نبرد، شهیدان سجادیان، خاوران، قربانی، احدی و بوعلی بهسازی پیاده روها به اتمام رسیده و اکنون شهروندان از آنها استفاده می کنند.

محمدی در ادامه پروژه های اجتماعی و فرهنگی قابل افتتاح را ۵ پاتوق ورزشی و ۳ زمین چمن مصنوعی اعلام کرد و ادامه داد: زمین چمن مصنوعی در محله های افسریه، شهرک سجادیه و ولیعصر(عج) آماده بهره برداری و پاتوق ورزشی در محله های مشیریه ، رضویه و وفا، زمین بسکتبال محله ولیعصر و زمین فوتبال خاکی محله رضویه نیز به شهروندان تحویل شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وی درباره افتتاح پروژه های حوزه خدمات شهری و محیط زیست نیز گفت: توسعه فضای سبز در حاشیه بزرگراه نجفی رستگار و خیابان قائم آل محمد(ص)  و ۴ پاتوق محله در رضویه، هاشم آباد، خیابان ناصری و خیابان انیسی از اقدامات این حوزه در اجرای پروژه های توسعه محلی بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.