| کد خبر: 209137 |

واکنش شورا به لغو طرح ترافیک/پیگیری ها به نتیجه رسید

برخی از اعضای شورای شهر تهران از وزیر بهداشت برای لغو طرح ترافیک تشکر کردند .

تین نیوز

برخی از اعضای شورای شهر تهران از وزیر بهداشت برای لغو طرح ترافیک تشکر کردند .

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران از اقدام ستاد ملی کرونا و اعلام موضع سعید نمکی وزیر بهداشت و رئیس ستاد ملی کرونا، در خصوص لغو طرح ترافیک تهران تقدیر کرد و در توییتی نوشت: به دفعات از سوی شورای شهر به شورای ترافیک تهران توصیه شد طرح ترافیک پایتخت را لغو کنند اقدام ستاد ملی کرونا و اعلام موضع دکتر نمکی در لغو طرح ترافیک شایسته تقدیر است.

حجت نظری هم با اشاره به لغو طرح ترافیک در پایتخت؛ باید مشخص شود چه کسانی با تصمیم نسجیده قصد بازی با سلامت مردم را داشتند.

این عضو شورای شهر تهران در توئیتر نوشت: خوشحالم که پی‌گیری‌ها برای لغو طرح ترافیک در تهران در روزهای پیش‌رو نتیجه داد. همچنان پی‌گیرم تا مشخص شود چه کسانی و به چه دلیلی در جلسه شورای ترافیک اصرار به اجرای طرح و بازی با سلامت مردم داشتند. این افراد باید به افکار عمومی پاسخگو باشند و تبعات تصمیم و اقدام‌شان را بپذیرند.

به گزارش مهر، بعد از ظهر امروز وزیر بهداشت از لغو طرح‌های ترافیک در تهران و سایر شهرها خبر داد. یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران هم در رابطه با این که طرح ترافیک تا چه زمانی اجرایی نخواهد شد به یکی از خبرگزاری‌ها گفت: طرح ترافیک از فردا در تهران اجرا نمی‌شود ولی از آنجایی که هنوز مصوبه‌ای از سوی وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا به شهرداری ابلاغ نشده مشخص نیست که تا چه زمانی لغو طرح ترافیک ادامه داشته باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.