| کد خبر: 193950 |

رکاب‌زنی مدیران رسانه‌ها با شهردار تهران

رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از لزوم جلب مشارکت مردم برای تحقق ایده «تهران، شهری برای همه »با کمک رسانه‌ها خبر داد.

تین نیوز

رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از لزوم جلب مشارکت مردم برای تحقق ایده «تهران، شهری برای همه »با کمک رسانه‌ها خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، غلامحسین محمدی در نشست هم‌اندیشی شهردار تهران با مدیران رسانه‌ها که بعد از رکاب‌زنی آنها با شهردار تهران در یک سه‌شنبه دیگر بدون خودرو برگزار شد، با بیان این‌که کار خبر دلی و عاشقانه است و اگر کسی اینگونه نباشد موفق نمی‌شود، گفت: در این جلسه هم‌اندیشی قصد داریم با مدیران رسانه‌ای در مورد نظریه‌ شهردار پیرامون تهران شهری برای همه گفت‌وگو داشته باشیم.

وی با بیان این‌که تحقق هر ایده‌ای بدون همراهی شهروندان محقق نمی‌شود، اظهار کرد: ما برای تحقق این ایده نیازمند گفتمانی مشترک هستیم و می‌توانیم با کمک رسانه‌ها به این گفتمان مشترک با مردم برسیم.

رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران با بیان این‌که ما در تهران با عوارض زیادی روبه‌رو هستیم که مهم‌ترین آن آلودگی هوا و ترافیک است، ادامه داد: این دو مقوله مردم را خسته کرده و ما در مدیریت شهری درصدد حل این مشکلات هستیم و معتقدیم این مهم از مسیر تغییر گفتمان باید جلو برود.

محمدی با بیان این‌که رسیدن به گفتمان انسان‌محور و ارتقاء کیفیت زندگی نیازمند یک مثلث همکاری سه‌جانبه همشهریان، سیاست‌گذاران و شهرداری است، گفت: باید از طریق این مثلث کار را پیش برد و با این مکانیزم عدالت‌محور شهر را اداره کرد.

وی با بیان این‌که اگر قرار است تهران به شهری برای همه تبدیل شود باید مشارکت مردم را جلب کنیم، ادامه داد: برنامه‌ریزی با مردم و نه برای مردم باید باشد و باید گفت‌وگوی جدی‌تری با مردم داشته باشیم.

رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران با بیان این‌که مجموعه اقدامات ما را به گفتمان مشترک نزدیک‌تر می‌کند، افزود: اما برای ترویج این مهم نیازمند کمک رسانه‌ها هستیم، چرا که آنها در ارائه داده‌های صحیح به مردم نقش کلیدی ایفا می‌کنند و می‌توانیم در کنار آنها گفتمان مشترکی ایجاد کنیم.

به گزارش ایسنا، در سه‌شنبه بدون خودروی دیگر شهردار تهران در آستانه روز خبرنگار با مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌ها از میدان توحید به سمت خیابان انقلاب رکاب‌زنی کرد و در جلسه‌ای که با حضور مدیران رسانه‌ای برگزار شد، صحبت کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.