| کد خبر: 182523 |

جزییات بودجه شهرداری تهران در سال آینده

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران لایحه بودجه٩٨ شهرداری تهران را تشریح کرد.

تین نیوز

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران، در نشست خبری امروز خود در مورد بندها و تبصره‌های لایحه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده  بابیان اینکه بودجه شهرداری در سال آینده نسبت به سال جاری، ٨درصد رشد داشته است گفت: کاهش١٣ درصدی بودجه شهرداری در حوزه فرهنگی و اجتماعی را برای سال آینده شاهد هستیم، به‌گونه‌ای که بودجه پیشنهادی ٩٧٩٢ میلیارد تومان است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایسنا، مجید فراهانی با اشاره به کاهش یک‌درصدی بودجه معاونت حمل‌ونقل و عمران در لایحه بودجه ٩٨شهرداری گفت: بودجه حمل‌ونقل ۵٧٣٧ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است.

فراهانی بابیان اینکه بودجه خدمات شهری و نگهداشت شهر حدود ۴ درصد رشد داشته و این در حالی است که برای اولین بار بود که بودجه ایمنی و مدیریت بحران شهر تهران، ٢٢/٨ درصد رشد داشته است ادامه داد: در حوزه شهرسازی نیز شاهد رشد ٧ درصدی بودجه برای سال آینده هستیم به‌گونه‌ای که بودجه این معاونت 6هزار و 50 میلیارد تومان خواهد بود.

وی بابیان اینکه بررسی تبصره‌های بودجه در کمیسیون تلفیق از امروز آغاز شده است گفت: بر اساس برنامه تا 16  اسفندماه امسال بودجه بررسی و تصویب می‌شود.

فراهانی بابیان اینکه هفته گذشته استارت دو تحقیق و تفحص در شورا زده شد افزود: تحقیق و تفحص از جزییات بدهی‌های شهرداری تهران  و واگذاری املاک و تخلفات بودجه‌ای با امضای اعضا آغازشده است.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد ابهام در تخلفات احتمالی بانک شهر و شرکت جهان گفت: در این تحقیق و تفحص به این مسائل توجه شده و گزارش را در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.