| کد خبر: 179261 |

حناچی در همایش گرامیداشت روز ملی حمل‌ونقل عنوان کرد:

◄ کمبود 3 هزار اتوبوس در حمل‌ونقل عمومی پایتخت

ما در تهران مشکل توزیع حمل‌ونقل عمومی را داریم که کمبود ۳ هزار اتوبوس نیز در همین راستا است که سعی در رفع آن داریم.

تین نیوز

شهردار تهران در همایش گرامیداشت روز ملی حمل‌ونقل گفت: با نهایت مسئولیت‌پذیری سعی داریم تا مشکل تهران حل شود. یکی از شریان‌های حیاتی کشور به حمل‌ونقل خوب بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، پیروز حناچی افزود: اساساً بدون حمل‌ونقل، شهر و یا کلان‌شهری به وجود نمی‌آید. ما باید برای رفع ترافیک و آلودگی از حداکثر ظرفیت‌های نهفته استفاده کنیم.

حناچی گفت: بدون همکاری میان بخشی که متأسفانه در ایران کمرنگ است این مهم میسر نمی‌شود. باید دانست حمل‌ونقل محرک اقتصادی شهرها هم هست وای ترافیک و آلودگی نیز به‌تبع آن نیز هست.

شهردار تهران تصریح کرد: یکی از معضلات زندگی در شهرهای بزرگ متأسفانه آلودگی است که تجمع صنایع یکی از عوامل بزرگ به وجود آمدن آن است.

او بابیان اینکه گسترش حمل‌ونقل را در تهران آغاز کرده‌ایم، گفت: متأسفانه گستردگی خطوط مترو به‌گونه‌ای نیست که همه اجزای شهر را در بربگیرد. اما باید پرچم‌دار حرکت‌های اجتماعی باشیم. زیرا مردم در این قبیل موارد به مسئولان خود تأسی می‌کنند.

حناچی با یادآوری این نکته که ۱۲ خط مترو برای تهران پیش‌بینی‌شده است، افزود: ما در تهران مشکل توزیع حمل‌ونقل عمومی را داریم که کمبود ۳ هزار اتوبوس نیز  در همین راستا است که سعی در رفع آن داریم.

او به این موضوع نیز اشاره کرد که، وجود ۳ هزار موتورسیکلت کاربراتوری در تهران یکی از چالش‌های پیش روی ما در کاهش آلودگی هوا است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.