| کد خبر: 171943 |

◄ افتتاح تونل آرش-اسفندیار تا پایان شهریور

پیشرفت تونل آرش-اسفندیار به 95درصد رسیده است. سیدمحمدعلی افشانی، شهردار تهران با اعلام این مطلب افزود: طول این تونل ۱۴۰۰ متر است و از سمت شرق اتوبان مدرس به سمت بزرگراه آیت‌الله هاشمی کشیده شده و۲۴۰ میلیاردتومان هزینه آن شده است.

تین نیوز

پیشرفت تونل آرش-اسفندیار به 95درصد رسیده است.

سیدمحمدعلی افشانی، شهردار تهران با اعلام این مطلب افزود: طول این تونل ۱۴۰۰ متر است و از سمت شرق اتوبان مدرس به سمت بزرگراه آیت‌الله هاشمی کشیده شده و۲۴۰ میلیاردتومان هزینه آن شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، افشانی با اشاره به پرداخت 190میلیارد سهم شهرداری در این پروژه گفت: امیدواریم تا قبل از شروع سال تحصیلی این پروژه به بهره‌برداری برسد.

شهردار تهران پس‌ازاین مراسم از پروژه دوربرگردان نلسون ماندلا بر روی اتوبان شهید مدرس بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: این پروژه دسترسی مدرس جنوب به مدرس شمال و خیابان الهیه را آسان می‌کند. درحالی‌که هم‌اکنون اگر خودروها از بزرگراه مدرس جنوب بخواهند به منطقه الهیه بروند باید ۱.۵ کیلومتر پایین‌تر به دوربرگردان بعدی برسند.

افشانی افزود: این پروژه ۲۲میلیاردتومان هزینه داشته و امیدواریم تا پایان شهریور افتتاح شود.

او در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره طرح ممنوعیت استفاده از بازنشستگان گفت: این طرح فعلاً برای اصلاح به مجلس شورای اسلامی فرستاده‌شده و درصورتی‌که  تائید نهایی شود، همه موظف به اجرای آن هستیم و از قانون اطاعت می‌کنیم.

شهردار تهران درخصوص سرانجام سایر پروژه‌های عمرانی شهر تهران هم گفت: به‌زودی بازدیدی از خط ۶ مترو خواهم داشت و پس‌ازآن می‌گویم  چه تعداد پروژه‌ دیگر و چند ایستگاه افتتاح خواهد شد.

سیدمحمدعلی افشانی پس از استعفای محمدعلی نجفی شهردار پیشین به‌عنوان شهردار تهران انتخاب شد. پس از کنار رفتن محمدباقر قالیباف از سمت شهرداری تهران، شرایط شهرداری تهران کمی پیچیده شد و تنها پس از آمدن افشانی کمی آرامش به شهرداری پایتخت آمد؛ اما به‌نظر می‌رسد قانون جدید تصویب‌شده در مجلس درباره عدم به‌کارگیری بازنشستگان باعث تغییر مجدد شهردار پایتخت شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.