| کد خبر: 166776 |

◄ پایان عملیات خاکی ادامه بزرگراه صیادشیرازی

عملیات خاکی در پروژه احداث ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی به پایان رسید. احسان نوش‌آبادی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اعلام این خبر گفت: این مسیر ۱۹۰۰ متری آماده اجرای عملیات اصلاح هندسی و احداث نهر و جدول‌گذاری است و با به سرانجام رسیدن اقدامات تکمیلی، بزرگراه شهید صیاد شیرازی از بن‌بست شمالی خارج خواهد شد.

تین نیوز

عملیات خاکی در پروژه احداث ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی به پایان رسید.

احسان نوش‌آبادی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اعلام این خبر گفت: این مسیر ۱۹۰۰ متری آماده اجرای عملیات اصلاح هندسی و احداث نهر و جدول‌گذاری است و با به سرانجام رسیدن اقدامات تکمیلی، بزرگراه شهید صیاد شیرازی از بن‌بست شمالی خارج خواهد شد.

نوش‌آبادی در تشریح روند پیشرفت تقاطع‌های غیره مسطح این مسیر بزرگراهی، از اتمام عملیات سازه‌ای پل‌های تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی با محورهای صنایع و ولیعصر (عج) خبر داد و گفت: تکمیل شیب‌راهه جنوبی پل تقاطع خیابان صنایع، مستلزم انحراف ترافیک است و متعاقب تأمین شرایط فنی و اخذ مجوز از پلیس راهور، تمهیدات لازم در این زمینه صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، همچنین با اعلام اتمام عملیات نصب قطعات بتنی عرشه در پل اتصال بزرگراه شهید صیاد شیرازی به بلوار ارتش، تنها اقدام باقی‌مانده به‌منظور تکمیل عملیات سازه‌ای این پل را، تکمیل کوله شمالی دانست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.