| کد خبر: 166591 |

◄ افشانی رسماً شهردار تهران شد

در شصت و چهارمین جلسه شورای شهر، محمدعلی افشانی، شهردار جدید در صحن شورا حاضر و متن سوگندنامه را قرائت کرد.

تین نیوز

شهردار جدید با حضور در صحن شورای شهر؛ سوگندنامه خود را قرائت کرد.

در شصت و چهارمین جلسه شورای شهر، محمدعلی افشانی، شهردار جدید در صحن شورا حاضر و متن سوگندنامه را قرائت کرد.

شهردار تهران پیش از قرائت سوگندنامه خود، در صحن علنی شورای شهر تهران گفت: از امروز همه ما در کنار هم برای آنچه موجب ارتقای کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان است، تلاش خواهیم کرد.

او ادامه داد: باید از همه اعضای شورای شهر تهران، ری و تجریش قدردانی کنم که در اقدامی دموکراتیک  دومین شهردار خود را انتخاب کردند. در این میان باید از رئیس شورای شهر تهران تشکر ویژه‌ای کنم که در تمام طول این فرآیند این مهم را به‌خوبی مدیریت کردند تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

افشانی افزود: مسئولیت من سنگین‌تر شد چراکه ۱۹ نفر از اعضای شورا به من رأی دادند و دو نفری که به من رأی ندادند نیز با من مخالف نبودند بلکه علاقه‌ به فرد دیگری داشتند و به آن افراد رأی دادند اما مطمئناً از امروز همه ما در کنار هم برای آنچه موجب ارتقای کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان است، تلاش خواهیم کرد.

شهردار تهران با قدردانی از زحمات و خدمات محمدعلی نجفی در دوره مسئولیت‌ خود به‌عنوان شهردار تهران گفت: ایشان منشأ اقدامات ارزشمندی شدند که بی‌تردید در ادامه کاری که من باید دنبال کنم، تأثیرات بسزایی دارد.

شهردار تهران با اشاره به‌روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال ۹۶ و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهرها و روستاها گفت: این روز یادآور حماسه‌ای است که باعث شد سرنوشت شهر تهران و سایر شهرها به دست کسانی سپرده شود که به لحاظ فکری و عملکرد مورد تائید مردم بودند. به‌این‌ترتیب مردم اعلام کردند که این افراد را می‌پسندند و ما نیز باید به آن‌ها پاسخ دهیم که قدردان شما با اعمال خویش خواهیم بود.

افشانی افزود: پیش از ادای سوگند هم به خودم و هم به اعضای شورا اعلام می‌کنم که فراتر از یک سوگند رسمی باید با خود و خدای خود عهد کنیم که منافع مردم را به منافع خود و حزب خود ترجیح دهیم و برای بهبود وضعیت آن‌ها تلاش کنیم.

او بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید انجام دهیم و به‌نوعی این اقدام ضروری و حیاتی نیز به‌نظر می‌رسد؛ این است که به عدالت رفتار کنیم، افزود: شهر تهران با مشکلات عدیده‌ای که گریبان آن را گرفته است مواجه بوده که بدون تعامل ذینفعان امکان حل آن‌ها وجود ندارد. قطعاً همه نقش‌آفرینان در اداره امور شهر تهران و ذینفعان باید در کنار هم‌قدم بردارند. قطعاً ناامیدی موجب از بین رفتن بیمار می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، شهردار تهران ادامه داد: باوجود همه مشکلات در شهر تهران با امید به تعامل؛ امیدواریم که قدم‌های اساسی برای رفع مشکلات برداریم و با عنایت خداوند بتوانیم کارنامه قابل قبولی را برای رضایت مردم ارائه کنیم. حاکمیت قانون، رعایت حقوق انسان‌ها و تعامل منهای تحمیل، سه اصل اساسی من در مدیریت است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.