| کد خبر: 164700 |

◄ گزینه شهرداری تهران از بدنه دولت نیست

برای شهرداری تهران به کسی دعوتنامه داده نشده و باید پیشنهاد داده شود واعضای شورای شهر هرکسی را می‌توانند پیشنهاد کنند اما در نهایت این خرد جمعی شورای شهر است که در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران از حضور برخی چهره‌های شاخص غیردولتی در میان گزینه‌های معرفی شده به منظور تصدی‌گری پست شهرداری تهران، خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد علیخانی با اشاره به این که کسی از بدنه دولت قرار نیست شهرداری تهران را بپذیرد، اظهار کرد: در گفتگو‌های غیر رسمی که تاکنون با برخی از اعضای شورای شهر صورت گرفته است، گزینه‌هایی از جمله محمدابراهیم انصاری‌لاری، محسن هاشمی، سیدمحمدعلی افشانی، پیروز حناچی، وفا تابش و مناف هاشمی هستند که هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به گمانه‌زنی‌ها برای حضور سه تن از افردای که دارای پست‌های دولتی هستند در میان کاندیداهای سمت مدیریت شهری، تصریح کرد: آقایان بیطرف، حجتی و مهرعلیزاده به برخی از دوستان اعلام کرده‌اند که از دولت خارج نخواهند شد . به کار خود در مشاغل فعلی ادامه می‌دهند.

علیخانی با بیان اینکه «موارد برای حضور در ساختمان بهشت به اینجا ختم نمی‌شود»، افزود:  برخی افراد نه‌چندان شناخته شده نیز با ارسال پیامک برای تعدادی از اعضای شورای شهر آمادگی خود را برای شهردار شدن اعلام کرده‌اند که به آنها نیز در شورا توجه می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران، خاطرنشان کرد: در جلسه هم اندیشی شرایط عمومی انتخاب شهردار نهایی و فرایند انتخاب شهردار آغاز خواهد شد، برای شهرداری تهران به کسی دعوتنامه داده نشده و باید پیشنهاد داده شود واعضای شورای شهر هرکسی را می‌توانند پیشنهاد کنند اما در نهایت این خرد جمعی شورای شهر است که در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.