| کد خبر: 164093 |

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز:

◄ صدراعظم نوری: امیدوارم نجفی با انرژی لازم به کار خود ادامه دهد

شهردار تهران بر مبنای مسئولیت پذیری خود استعفا داده است، رای شورای شهر به نجفی، «نه» قاطع است و موافق این استعفا نیستیم . امیدوار هستیم تا شهردار نیز با انرژی به کار خود ادامه دهد.

تین نیوز

 رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران،گفت: شهردار تهران بیماری را دلیل استعفای خود مطرح کرده است، زمانی که بیماری سراغ افراد می‌آید، تا حدودی روحیه افراد تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

 به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، زهرا صدراعظم نوری با اشاره به دلایل شهردار تهران، اظهار کرد: بیماری را دلیل کافی برای استعفای شهردار تهران نمی‌دانم بیماری شهردار، بیماری رجال سیاسی کشور است، اما مسئولان به این بیماری غلبه کرده و به کار خود ادامه داده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر این‌که ممکن است شرایطی ایجاد شده که فشار‌ها به شهردار تهران مضاعف شده باشد، تصریح کرد: شهردار تهران زمانی که به شهرداری آمد، شعار امید را داد، اما جریانی مخالف تحقق این شعار بود، مدیریت شهری به گونه‌ای شفاف سازی کرد و با روشی حرفه ای، فضا را به گونه‌ای مدیریت کرد که شفاف سازی در شهر جاری شود.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با تاکید بر مسئولیت پذیری شهردار تهران خاطرنشان کرد: شهردار تهران بر مبنای مسئولیت پذیری خود استعفا داده است، رای شورای شهر به نجفی، «نه» قاطع است و موافق این استعفا نیستیم . امیدوار هستیم تا شهردار نیز با انرژی به کار خود ادامه دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.