| کد خبر: 160672 |

شهردار تهران:

احتمال نشست ساختمان اداری خیابان ولی عصر براثر حریق وجود دارد

شهردار تهران گفت: آتش سوزی ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو به طور کامل مهار نشده و به همین دلیل احتمال نشست یا ریزش بخشی از ساختمان وجود دارد.

تین نیوز

    شهردار تهران گفت: آتش سوزی ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو به طور کامل مهار نشده و به همین دلیل احتمال نشست یا ریزش بخشی از ساختمان وجود دارد.

به گزارش تین‌نیوز، «ساختمان اداری(برق حرارتی وزارت نیرو) ساعت 10 روز گذشته دچار حریق شد که براساس اعلام سخنگوی سازمان آتش نشانی، طبقه منهای چهار ساختمان(محل بایگانی اسناد) دچار آتش سوزی شده است».

«برغم گذشت 24 ساعت از وقوع این حادثه، هنوز آتش مهار نشده و آتش نشانان همچنان مشغول تلاش برای مهار کامل این آتش با توجه به اینکه در طبقه منهای 4 ساختمان بوده و دسترسی به آن سخت است، هستند».

محمدعلی نجفی شهردار تهران صبح امروز(سه شنبه) در حاشیه بازدید از عملیات آتش نشان برای مهار حریق ساختمان در جمع خبرنگاران افزود: این ساختمان از ساعت 10 دیروز دچار آتش سوزی شده و عملیات اطفا همچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: از آنجایی که مرکز آتش در طبقه منفی چهار ساختمان(بایگانی) استفاده می شده؛ حجم زیادی از اسناد، مدارک و کاغذ در این محل انباشته و دجار آتش شده است.

نجفی با اشاره به اینکه دسترسی به طبقه منفی چهار دشوار است و نمی توان مستقیم به کانون آتش دسترسی پیدا کرد، گفت: آتش نشانان از طریق حفره هایی که در طبقات دیگر ایجاد کرده اند، مشغول عملیات امدادی برای کنترل آتش هستند.

وی تصریح کرد: آتش به طور کامل مهار و کنترل نشده و به نظر می رسد بخشی از ساختمان (قسمت غربی) نیز کمی نشست کرده باشد.

شهردار تهران تصریح کرد: این موضوع نشان می دهد که احتمال اینکه بخشی از ساختمان نشست کرده و یا احیانا دچار تخریب شود، وجود دارد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.