| کد خبر: 160182 |

◄ طرح جدید ترافیک، کپی‌برداری است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی، گفت: مرحله آزمایشی طرح ترافیک جدید باید هم به لحاظ زمانی و گستردگی در محدوده کلان شهرها اجرا شود.

تین نیوز

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌های خارجی، گفت: مرحله آزمایشی طرح ترافیک جدید باید هم به لحاظ زمانی و گستردگی در محدوده کلان‌شهرها اجرا شود.

به گزارش تین‌نیوز، علیرضا رحیمی اظهار کرد: اجرای طرح ترافیک جدید قطعاً نیازمند تائید مصوبه شواری شهر و شورای عالی ترافیک است و لازم است این طرح جدید یک مرحله آزمایشی را طی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مرحله آزمایشی طرح ترافیک جدید باید هم به لحاظ زمانی و گستردگی در محدوده کلان‌شهرها اجرا شود.

وی گفت: طبق این طرح برای ورود به مناطق طرح ترافیک بسته به منطقه و زمان ورود، هزینه‌ای بین 9 تا 35 هزار تومان باید از سوی شهروندان پرداخت شود؛ بنابراین هزینه‌ای که بابت اجرایی شدن طرح ترافیک جدید به شهروندان تحمیل می‌شود نیز موضوع مهم دیگری است که باید به آن توجه شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌های خارجی، تصریح کرد: به نظر می‌رسد که طرح ترافیک جدید کپی‌برداری صرف طرح‌های خارجی است که بومی‌سازی نشده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: درصورتی‌که مانند کشورهای غربی خواستار ایجاد یک شهر الکترونیکی هستیم باید صاحبان مشاغل خودرو، خبرنگاران و افراد واجد شرایط شماره پلاک خودروهایشان به‌صورت الکترونیکی ثبت و محدوده تردد در سامانه ثبت‌شده باشد تا حقوق شهروندان تضییع نشود.

 نماینده مردم تهران در مجلس افزود: چنانچه حمل‌ونقل عمومی ازجمله مترو، اتوبوس و غیره توسعه یابد قطعاً شاهد کاهش ترافیک در کلان‌شهرها خواهیم بود.

منبع: سایت خبری خبر خودرو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.