| کد خبر: 157874 |

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه دو خبر داد:

◄ لایروبی و پاک‌سازی مسیل اوین درکه

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه دو از لایروبی، پاک‌سازی و رسوب برداری مسیل اوین درکه محدوده اسلام‌آباد شمالی خبر داد.

تین نیوز

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه دو از لایروبی، پاک‌سازی و رسوب‌برداری مسیل اوین درکه محدوده اسلام‌آباد شمالی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو، مهران جندقی با اعلام این مطلب افزود: عملیات لایروبی، پاک‌سازی و رسوب برداری مسیل اوین درکه به متراژ 1500 متر طول محدوده محله اسلام‌آباد شمالی توسط 10 نیروی کارگری به تناژ 6 تن رسوبات جمع‌آوری‌شده به گودهای مجاز حمل گردید.

به گفته جندقی: مسیل اوین درکه با جمع‌آوری رسوبات و ضایعات رهاشده باهدف کاهش آلودگی محیط‌زیست انجام پذیرفت که این مسیل تخلیه و به‌طور کامل پاک‌سازی و لایروبی شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان ضایعات در فصول بارندگی افزایش می‌یابد، گفت: در حال حاضر 2 رشته مسیل اصلی (رودخانه اصلی شهر تهران فرحزاد و درکه) از سطح این منطقه عبور می‌کنند که ضایعات آن‌ها به علت شیب طبیعی زمین در این نقطه از شهر تهران ته‌نشین می‌شوند.

جندقی با اشاره به اینکه اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه وظیفه نگهداری و نظافت از کانال‌های سطح منطقه را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: این کانال‌ها درصورتی‌که به‌درستی محافظت و پاک‌سازی نشوند در زمان بارندگی می‌توانند موجب آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب شوند.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه مهم‌ترین علت آب‌گرفتگی انهار سرپوشیده و روباز را نیز زباله‌های شهری دانست که توسط افراد ناآگاه در انهار رها و موجب گرفتگی آن‌ها و آب‌گرفتگی معابر می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.