| کد خبر: 148747 |

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهرداری تهران عنوان کرد

◄ تاخیر یکساله وزارت صنعت در برنامه‌ریزی تولید موتورسیکلت برقی

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهرداری تهران از دولت خواست تا شهرداری را در توسعه استفاده از موتورسیکلت‌های برقی همراهی کند.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهرداری تهران از دولت خواست تا شهرداری را در توسعه استفاده از موتورسیکلت‌های برقی همراهی کند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سیدوحید حسینی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص خروج موتورسیکلت‌های کاربراتوری از چرخه ناوگان حمل‌ونقل عمومی، اظهار کرد: هم‌چنان از دولت محترم درخواست داریم تا در زمینه عرضه موتورسیکلت‌‌های برقی براساس مصوبات هیئت دولت، ما را یاری کند.

وی تصریح کرد: مصوبه مردادماه سال گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت را موظف کرده است تا برنامه تولید و عرضه موتورسیکلت‌های برقی را تدوین و ارائه کند که تا این تاریخ چنین برنامه‌ای به ما داده نشده است.

حسینی با تاکید بر این‌که شهرداری منتظر تولید موتورسیکلت برقی، ارزان، باکیفیت و ساخت داخل، دارای باطری خشک و فناوری روز است، افزود: با جمع مواردی که یاد شد، قظعاً شهرداری در مورد تحریک بازار به منظور استفاده کاربران از موتورسیکلت برقی اقدامات عاجلی را صورت خواهد داد.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهرداری تهران، در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد: مساله کاهش آلودگی هوا و درصد بالای آلایندگی موتورسیکلت‌های کاربراتوری مساله‌ای بدیهی استکه هر کس و در هر مسندی باید نسبت به این موضوع حساس بوده و برای رفع موانع آن کارهای لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به نقش تعیین کننده دولت در این‌گونه موارد، افزود: چنان‌چه بخواهیم به وضعیت نوسازی موتورسیکلت‌های کاربراتوری با نوع برقی آن پی ببریم باید ببینیم دولت چه اقداماتی را برای این بخش به انجام رسانده است و برنامه‌های در دست اقدام برای عرضه موتورسیکلت برقی باکیفیت و استاندارد تولید داخل به بازار چیست؟

حسینی همچنین از به‌کارگیری تمامی تلاش‌ها جهت توسعه فرهنگ استفاده از موتورسیکلت‌های برقی در تمامی ابعاد خبر داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.