| کد خبر: 191746 |

31 تیرماه؛ آغاز پروازهای حج تمتع از فرودگاه بوشهر

مدیرکل فرودگاه‎های استان بوشهر در جلسه هماهنگی عملیات حج تمتع 98 عنوان کرد: : طبق برنامه زمانی اعلام شده اولین پرواز حج تمتع 98 فرودگاه بوشهر در روز 31 تیرماه انجام می‎شود.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان بوشهر در جلسه هماهنگی عملیات حج تمتع 98 عنوان کرد: : طبق برنامه زمانی اعلام شده اولین پرواز حج تمتع 98 فرودگاه بوشهر در روز 31 تیرماه انجام می‎شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های استان بوشهر، کمال دهقان منشادی در این جلسه با اشاره به اهمیت خدمت مناسب به مسافران حج تمتع اشاره کرد و گفت: خدمت به حجاج از توفیقات الهی و ارائه خدمات به مسافران حج تمتع متفاوت از سایر مسافران است.

وی با تاکید بر تکریم بیشتر زائران بیت‌الله الحرام خواستار هماهنگی لازم بین کلیه ارگان‌ها و نهادهای مستقر در فرودگاه شد و افزود: در صورت بروز تاخیر در انجام پروازها و به منظور کاهش ایستایی مسافران در ترمینال، لازم است ارتباط و هماهنگی مطلوبی میان روسای کاروان‌ها با مسئولان عملیات حج مستقر در فرودگاه وجود داشته باشد.

دهقان منشادی گفت: طبق برنامه زمانی اعلام شده اولین پرواز حج تمتع 98 فرودگاه بوشهر در روز 31 تیرماه انجام می‎شود.

در این جلسه با حضور مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر، فرمانده پلیس، گذرنامه، یگان حفاظت هواپیمایی استان، پلیس راهور، نماینده دادستان در فرودگاه، معاونین اداره کل و مسئولان کلیه نهادها و ارگان‎های دخیل در عملیات حج فرودگاه بوشهر برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.