| کد خبر: 168555 |

◄ برقراری پروازهای بین‌المللی جدید از فرودگاه ارومیه

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی از پیگیری برقراری پروازهای بین‌المللی از فرودگاه ارومیه به مقاصد باکو و اربیل عراق خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی، گفت: اکنون از فرودگاه ارومیه سه پرواز هفتگی بین‌المللی به مقصد استانبول داریم که توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام می‌شود. همچنین پروازهای فرودگاه به عتبات عالیات که از ماه رمضان تعطیل‌شده بود، به‌زودی از سر گرفته می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، کمال پرهیزکار از پیگیری برای برقراری پروازهای خارجی فرودگاه ارومیه به مقاصد اربیل و باکو خبر داد و افزود: اکنون از فرودگاه ارومیه به مقاصد تهران و مشهد پرواز داخلی داریم که به‌زودی پروازهای رفت‌وبرگشت ارومیه- شیراز، ارومیه- اصفهان و ارومیه- بندرعباس را راه‌اندازی خواهیم کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی همچنین بابیان اینکه عملیات بهسازی ترمینال داخلی فرودگاه ارومیه به پیشرفت 98درصدی رسیده است، گفت: با تکمیل آسانسور و پله‌برقی، بهسازی ترمینال به پایان خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به‌جانمایی دستگاه DVOR فرودگاه ارومیه از نصب و راه‌اندازی این سامانه تا پایان تابستان خبر داد و افزود: مطالعات بهسازی باند فرودگاه در حال انجام است.

پرهیزکار از ثبت مستندات اراضی فرودگاه‌های خوی و ارومیه نیز خبر داد و گفت: به‌زودی سند تک‌برگی اراضی این فرودگاه‌ها هریک به مساحت حدود 349 هکتار صادر می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.