| کد خبر: 197160 |

◄ بررسی افزایش سهم فولاد از شبکه ریلی

هم اندیشی و بررسی افزایش سهم شرکت فولاد خوزستان از شبکه ریلی کشور در دیدار علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان با سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با هدف بالابردن بهره‌وری در زنجیره ارزش محموله‌ های فولاد انجام شد.

تین نیوز

هم اندیشی و بررسی افزایش سهم شرکت فولاد خوزستان از شبکه ریلی کشور در دیدار علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان با سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با هدف بالابردن بهره‌وری در زنجیره ارزش محموله‌‌های فولاد انجام شد.

به گزارش تین نیوز ، در این جلسه سعید رسولی با تاکید بر نقش شرکت فولاد خوزستان در عملکرد راه‌آهن و هم‌چنین پتانسیل 6 میلیون تنی حمل محموله‌‌های استان، از رشد یک ساله این شرکت با برنامه‌ریزی حمل از معدن سنگان، افزون بر معادن چادرملو و چغارت تقدیر کرد و آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با فولاد خوزستان اعلام داشت.

در ادامه علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان با بیان اهداف شرکت در راستای سیاست‌های وزارت صمت و بالا بردن استفاده از ظرفیت ریلی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر 95 درصد محموله‌‌های صادراتی از طریق خطوط ریلی به بندر امام (ره) ارسال می‌شود.

وی افزود: در شرایط کنونی بیش از 40 درصد سنگ‌آهن مورد نیاز شرکت از طریق ریلی به فولاد خوزستان حمل می‌شود که بنابر سیاست‌‌های ابلاغی مقرر شد، با هماهنگی راه آهن ج.ا.ا با شرکت فولاد لجستیک از ظرفیت‌های جدید برای افزایش حمل ریلی استفاده شود.

مدیرعامل فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک با اقدام‌‌های اجرایی سریع، با کیفیت و بکارگیری حداکثری ظرفیت‌های موجود 5 شرکت ریلی، شکوفایی فولاد خوزستان در حوزه حمل و نقل میسر گردد.

در این جلسه بر پروژه اتصال حمل ریلی به شادگان تاکید شد و گسترش حمل بهینه محصولات شرکت فولاد خوزستان به‌صورت ریلی مورد توافق قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد مدیرعامل شرکت فولاد لجستیک به نمایندگی از فولاد خوزستان تمامی امور اجرایی را پیگیری کرده و با مدیریت 5 شرکت ریلی همکار از تمامی ظرفیت‌های موجود در راه آهن استفاده کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.