| کد خبر: 265805 |

تغییر ساعت کار متروی پرند

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تغییر ساعت آغاز به کار متروی پرند از دوم دی ماه خبر داد.

تین نیوز

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تغییر ساعت آغاز به کار متروی پرند از دوم دی ماه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مسعود درستی با اشاره به اینکه حدود سه هفته از افتتاح ایستگاه متروی پرند می گذرد، اظهار کرد:  طبق درخواست شهروندان و قولی که به آنها داده بودیم قرار است از شنبه دوم دی ماه، ساعت آغاز خدمت رسانی به مردم را در ایستگاه پرند، تغییر دهیم. 

وی ادامه داد: بر این اساس، نخستین قطاری که از متروی شاهد به سمت پرند ساعت 5:30 صبح اعزام می شود که به تبع آن نخستین اعزام قطار از ایستگاه پرند به سمت خط یک یا ایستگاه شاهد، ساعت 6:30 صبح خواهد بود. 

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد:  طبق قولی که به شهروندان داده بودیم به مرور زمان مشکلات و نیاز مسافران را رفع خواهیم کرد, بر این اساس در نخستین گام ساعت آغاز عملیات بهره برداری از ایستگاه مترو را نیم ساعت جلو کشیدیم و امیدواریم بتوانیم در گام های بعدی نسبت به کاهش سر فاصله حرکت قطارها و بالابردن کیفیت خدمات، اقدامات لازم را با همکاری همکارانم در شرکت مترو انجام دهیم. 

انتظار برای راه اندازی ایستگاه متروی پرند، پس از سال ها به پایان رسید و نهم آذر ماه با حضور سیدابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور کشورمان، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران و جمعی از اعضای شورای شهر تهران و مدیران شهری افتتاح شد. 

اکنون با راه اندازی این ایستگاه، ظرفیت جابه جایی 13000 تا 15000 مسافر بین تهران و پرند فراهم شده است و حتی اگر نیمی از افرادی که هر روز  بین تهران و پرند تردد می کنند، به تدریج مترو را جایگزین تاکسی یا خودروی شخصی کنند نه تنها صرفه جویی قابل توجهی در مصرف سوخت می شود بلکه شاهد کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک و حتی کاهش سوانح جاده ای و خسارات جانی و مالی خواهیم بود. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.