ادامه خدمت رسانی هواپیمایی ایران در عربستان با وجود لغو پروازهای مستقیم
با وجود لغو پروازهای مستقیم هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در مقطع کنونی، فرآیند اعزام و جابهجایی زائران از طریق دو شرکت هواپیمایی عربستان ادامه دارد.

با وجود لغو پروازهای مستقیم هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در مقطع کنونی، فرآیند اعزام و جابه جایی زائران از طریق دو شرکت هواپیمایی عربستان ادامه دارد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هما، دفتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در عربستان ضمن انجام ذخیره جا و انتقال مشخصات زائران به شرکت عربستانی، در این عرصه نقش محوری ایفا کرده و در حال ارائه همه حمایت های تخصصی موردنیاز سازمان حج و زیارت است.
همچنین همه ماموران اعزامی نسبت به راهنمایی ضیوف الرحمن در فرودگاه نیز مشارکت دارند.
بازگشت حجاج در قالب بسته سفر هوایی- زمینی به حدود پنج هزار نفر در روز رسیده است.
وزارت راه و شهرسازی در تلاش است تا پنجم محرم همه زائران به کشور بازگردند.
تا پایان روز پنجشنبه (۲۹ خرداد) با ۲۷ پرواز از مدینه به شهر مرزی عرعر ، هشت هزار و ۷۳۲ زائر ایرانی در مدینه در قالب ۵۰ کاروان از مدینه منوره خارج شده و به میهن اسلامی رسیده یا در راه ایران هستند.
خدمات ۲۴ ساعته کارکنان هما به حجاج در فرودگاه مدینه
کارکنان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با ارائه خدمات ۲۴ ساعته و تلاش بی وقفه در راستای مسئولیت اجتماعی خود، تسهیل انتقال حجاج از فرودگاه مدینه به فرودگاه عرعر را هدف قرار داده اند.
با توجه به شرایط ویژه برای بازگشت حجاج به کشور، «هما» با بسیج نیروهای متخصص خود در فرودگاه مدینه، اقداماتی را برای تسریع روند سوار شدن و اعزام زائران به مقصد نهایی انجام داده است. این اقدامات نه تنها موجب افزایش رضایت حجاج شده، بلکه نظم و هماهنگی بهتری در برنامه های انتقال فراهم کرده است.
کارکنان «هما» با رعایت اصول حرفه ای و روحیه خدمت رسانی، در همه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی و حمایت از زائران هستند. این همکاری گسترده، زمان انتظار مسافران را کاهش داده و به تحقق اهداف انسانی و اجتماعی «هما» در ارائه خدمات استاندارد و مسئولانه کمک کرده است.