| کد خبر: 269681 |

۲۰ کیلومتر از بزرگراه زاهدان- بیرجند به ارزش ۶ هزار میلیارد ریال زیر بار ترافیک رفت

۲۰ کیلومتر بزرگراه در مسیر ارتباطی زاهدان- بیرجند به ارزش ۶ هزار میلیارد ریال امروز یکشنبه در آستانه نوروز ۱۴۰۳ به منظور افزایش ایمنی سفر مسافران و کمک به توسعه اقتصادی استان سیستان و بلوچستان زیر بار ترافیک رفت.

تین نیوز

۲۰ کیلومتر بزرگراه در مسیر ارتباطی زاهدان- بیرجند به ارزش ۶ هزار میلیارد ریال امروز یکشنبه در آستانه نوروز ۱۴۰۳ به منظور افزایش ایمنی سفر مسافران و کمک به توسعه اقتصادی استان سیستان و بلوچستان زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عطاءاله اکبری مدیر کل راه وشهرسازی استان سیستان و بلوچستان در مراسم بازگشایی و بهره برداری از محور بزرگراه زاهدان- بیرجند که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، معاونین و برخی مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد، گفت: این اداره کل مصمم است شبکه بزرگراهی استان را به سمت شمال کشور به فوریت تکمیل کند.

اکبری از تکمیل بزرگراه زاهدان بیرجند در سه سال آینده خبر داد و گفت: با زیر عبور بردن این ۲۰ کیلومتر تاکنون ۵۵ کیلومتر باند دوم توسط این اداره کل از سه راهی دشتک به سمت بیرجند احداث شده است و در تداوم این مسیر برنامه ریزی شده سال آینده نیز ۲۵کیلومتر بزرگراه ساخته شود و زاهدان را به سفید آبه برسانیم.

وی با بیان اینکه برخورداری از پهناورترین شبکه راه های ارتباطی، قرار گرفتن در مسیر یکی از مهمترین کریدورهای اصلی تجارت جهانی و صدها مزیت اقتصادی دیگر، ضرورت وجود راه های مواصلاتی استاندارد را در پهنه جغرافیایی جنوب شرق کشور اجتناب ناپذیر کرده است، بیان کرد: شبکه بزرگراهی آماده شده به طول ۷۵کیلومتر به همراه پل شیله در سفر هیات دولت خدمتگذار افتتاح خواهد شد ولیکن با تصمیم استاندار و با هدف تسهیل سفر وکاهش تلفات جاده ای مقرر شد تا تاریخ افتتاح محورها بازگشایی شود.

مدیر کل راه وشهرسازی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش گسترده پیمانکاران طرف قرارداد با اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: پیمانکاران حوزه راه این اداره کل با وجود طلب بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان صحنه تلاش و همت را ترک نکردند و برای بالابردن ایمنی محورها و کاهش تلفات جاده ای ونیز تحقق توسعه استان در کنار تعهد این اداره کل ماندند که جای قدردانی دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.