| کد خبر: 267771 |

به زودی ۵۵ پروژه راهداری و راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۵۵ طرح راهداری و راه روستایی با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۸۹۵ میلیارد تومان درجنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

تین نیوز

شهرام مبارکی از افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی طرح های راهداری و راه روستایی با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۸۹۵ میلیارد تومان درجنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: ۵۵ پروژه در زمینه احداث، بهسازی و آسفالت راه های روستایی و شریانی، رفع و اصلاح نقاط حادثه ‎خیز، روکش آسفالت محورهای مواصلاتی ، احداث مجتمع های خدمات رفاهی و راه اندازی دوربین های نظارتی در جنوب استان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مبارکی با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح ۲۹ پروژه راهداری خواهیم بود، یادآور شد: احداث ، زیرسازی و روکش آسفالت ۱۵۰ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان از این طرح ها است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان ادامه داد: پروژه روکش آسفالت محور مرزی ریمدان با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان، بهسازی و روکش آسفالت محور نیکشهر به کنارک با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان از دیگر طرح های افتتاحی است.

وی تصریح کرد: احداث یک باب نمازخانه در پایانه مرزی ریمدان با اعتبار ۹ میلیارد تومان،راه اندازی دوربین های نظارتی پایانه مرزی پیشین و پلیس راه چابهار با اعتبار ۱/۵ میلیارد تومان از مهمترین پروژه هایی قابل بهره برداری راهداری جنوب استان هستند.

مبارکی همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۲۶ پروژه راهداری و راه روستایی در دهه مبارک فجر خبر داد و در خصوص شاخص ترین آنها بیان کرد: عملیات ایمن سازی و تعریض محور چابهار به جکیگور با اعتبار پیش بینی شده ۲۱۵ میلیارد تومان و احداث محور روستایی فنوج به تنگ سرحه (قطعه ۲) با اعتبار ۲۷۶ میلیارد تومان از این طرح ها است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: همچنین ۴ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی با اعتبار ۶ میلیارد تومان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بهره ‎برداری می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.