| کد خبر: 257767 |

مطالبه ای برای ادامه دوبانده کردن مسیر بیرجند تا نهبندان

سه حادثه رانندگی طی ۱۸ ساعت گذشته در محورهای نهبندان روی داد در حادثه ی اول که ظهر روز گذشته روی داد واژگونی سواری پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور نهبندان - زاهدان گزارش شد.

تین نیوز

 در حوادث جاده ای ۱۸  ساعت اخیر، ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند ( ۶ کشته در دم و ۵ مصدوم ).

سه حادثه رانندگی طی ۱۸ ساعت گذشته در محورهای نهبندان روی داد در حادثه ی اول که ظهر روز گذشته روی داد  واژگونی سواری پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور نهبندان -  زاهدان گزارش شد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی خبر هامون، این خودرو ی سواری حامل سوخت  از  حاجی آباد به مقصد سفید آبه در حرکت بوده  که در کیلومتر ۳۰ محور یاد شده منجر به واژگونی شده و ۲ فوتی  برجای گذاشت.

در حادثه  بعدی که دیشب روی داد واژگونی سواری پراید در کیلومتر ۱۷ محور نهبندان بیرجند گزارش شد که  یک نفر کودک ۴ ساله فوت و۴ سرنشین دیگر سواری مجروح شدند. این خودرو از نهبندان به مقصد  شوسف در حرکت بوده است.

در حادثه ی سوم نیز که ۳ فوتی در دم داشت برخورد نیسان با پژو در محور نهبندان- بیرجند ( حوالی مزار سید علی ) به پلیس گزارش شد.

بنا به گفته ی پلیس این دو خودرو حامل مواد سوختی بودند که با یکدیگر برخورد کردند سرهنگ رضایی  با بیان اینکه در این حادثه نیز دو فوتی از خودروی پژو و یک فوتی و یک زخمی از وانت نیسان بوده است ، افزود : خودرو‌ها پس از برخورد دچار حریق شدند و در آتش سوختند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.