| کد خبر: 253474 |

مدیرکل فرودگاه‌ های استان سیستان و بلوچستان؛

آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما قلب تپنده فرودگاه‌ هاست

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در دیدار با کارکنان ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما در فرودگاه زابل گفت: ایستگاه ایمنی زمینی و اداره آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما قلب تپنده فرودگاه‌ هاست.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان در دیدار با کارکنان ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما در فرودگاه زابل گفت: ایستگاه ایمنی زمینی و اداره آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما قلب تپنده فرودگاه هاست.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، مهدی خسروی بنجار افزود: در این راستا جهت تحقق اهداف ایمنی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ارتقای سطح آمادگی ایستگاه های آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما در فرودگاه های استان هستیم.

مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان در دیدار با کارکنان ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما در فرودگاه زابل عنوان کرد: ایستگاه ایمنی زمینی و اداره آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما قلب تپنده فرودگاه هاست در این راستا جهت تحقق اهداف ایمنی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ارتقاء سطح آمادگی ایستگاه های آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما در فرودگاه های استان هستیم.

خسروی بنجار در ادامه افزود: عملیاتی بودن تجهیزات، ماشین آلات، ارتقای سطح آمادگی جسمانی و آموزش مستمر و آشنایی با دستورالعمل ها در ایستگاه های آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما را مشخص کردیم که در بازه زمانی تعیین شده کلیه مشکلات را برطرف کنند تا ایستگاه های استان را به سطح بالا و جایگاه ویژه ای در فرودگاه های کشور برسانند.

وی خاطرنشان کرد: ما به سیستم تعهد داریم ارتقاء و سطح ایمنی سیستم نقش قابل ملاحظه ای در ایمنی و سطح آمادگی فرودگاه دارد و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نیستیم و باید به این سیستم و مردم خدمت کنیم پس می توانیم با تلاش شبانه روزی و با کمک هم وظایف خود را ادا نماییم.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه زاهدان مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان  در پایان گفت: سرمایه انسانی بی نظیر داریم که نقطه قوت اداره کل هستند تلاشگر و متعهد هستید به تک تک شما افتخار می کنیم و با کمک هم در راه خدمت رسانی به هم استانی های عزیز و مردم شریف سیستان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد که مشارکت و تعهد آن دو زمینه تحولات چشم گیری را در آینده نزدیک فراهم می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.