| کد خبر: 244999 |

◄ کی می خواهید برای جاده های سیستان و بلوچستان تدبیر کنید؟

مسئولان وزارت راه و شهرسازی؛ به خدا قسم خون شما و فرزندانتان از خون مردم بلوچستان رنگین تر نیست؛ کی می خواهید برای جاده های سیستان و بلوچستان تدبیر کنید؟

تین نیوز

نماینده مردم چابهار در مجلس با انتقاد از اینکه در هفته گذشته ۱۲ نفر از بهترین فرزندان کشور در یک تصادف جان خود را از دست دادند، گفت: مسئولان وزارت راه و شهرسازی؛ به خدا قسم خون شما و فرزندانتان از خون مردم بلوچستان رنگین تر نیست؛ کی می خواهید برای جاده های سیستان و بلوچستان تدبیر کنید؟

به گزارش تین نیوز، معین الدین سعیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 26 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با انتقاد از اینکه جاده های بلوچستان باز هم قتلگاه ملت شدند، گفت: متاسفانه در هفته گذشته 12 نفر از بهترین فرزندان کشور در یک تصادف جان خود را از دست دادند؛ مسئولان وزارت راه و شهرسازی؛ به خدا قسم خون شما و فرزندانتان از خون مردم بلوچستان رنگین تر نیست؛ کی می خواهید برای جاده های سیستان و بلوچستان تدبیر کنید؟

وی خطاب به روسای مجلس و جمهور افزود: همه ما و شما بالاخره یک روز بازنشسته خواهیم شد، چرا دولت در برابر اجرای قانون در حوزه بازنشستگان تامین اجتماعی استنکاف می کند؟ خودمان را جای آنها بگذاریم! در این رابطه از مجلس انقلابی انتظار داریم صدای بازنشستگان تامین اجتماعی و دیگر بازنشستگان را بشنود و به مطالبات آنها توجه کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.